۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴

۸۷ درصد سازمان‌های کوچک با نرم‌افزارهای ERP مشکل دارند

ایتنا - این سازمان‌ها درآمد سالانه کمتر از 100 میلیون دلار دارند و هنوز همه مزایای نرم‌افزارهای ERP را به کار گیرند.
۸۷ درصد سازمان‌های کوچک با نرم‌افزارهای ERP مشکل دارند


در حالی که اجرای نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) همچنان بزرگترین مشکل سازمان‌های جهان محسوب می‌شود، بررسی‌های جدید نشان داده است کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMB) بیش از دیگر مراکز با این مشکل مواجه می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینترپرایز اَپس تودی، در حال حاضر بیشتر سازمان‌های جهان به نرم‌افزار ERP مجهز شده‌اند. اما بررسی‌ها نشان داده است که سازمان‌‌های کوچک و متوسط برای استقرار این سیستم‌های جامع مشکلات فراوان را پیش‌روی خود می‌بینند و حتی برای به‌روزرسانی نرم‌افزارهای ERP هم با دردسر مواجه می‌شوند.

مرکز Software Advice در جدیدترین مطالعه خود دریافت ۸۷ درصد سازمان‌های کوچک و متوسط که نرم‌افزارهای ERP را به تازگی خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند از همه مزایا و توانمندی‌ آنها استفاده کنند.

این سازمان‌ها معمولا درآمد سالانه کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار دارند و بخش اعظم آنها را شرکت‌هایی تشکیل می‌دهند که هنوز نتوانسته‌اند نرم‌افزارهای ERP را در فضای کاری خود به طور کامل مستقر کنند.

 

«فارست برنسان» مدیر تحقیقات بازار در شرکت Software Advice گفت: «این روزها تعداد بیشتری از سازمان‌های کوچک و متوسط روی نرم‌افزارهای ERP متمرکز شده‌اند و به همین خاطر بازار فروش این قبیل نر‌م‌افزارها داغ‌تر شده است. اما باید توجه داشت که بیشتر این شرکت‌ها توان استفاده از همه مزایای نرم‌افزارهای ERP را ندارند.»

این بررسی همچنین نشان داد حدود نیمی از سازمان‌های کوچک و متوسط می‌کوشند برای استقرار نرم‌افزارهای ERP با یکدیگر همکاری داشته باشند و به صورت مشترک از مزایای آن بهره‌مند شوند.
 
کد مطلب: 36534
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام