۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲

عرضه راهکار مدیریت پرداخت آنلاین از سوی شرکت ویزا برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

ایتنا- راهکارهای شرکت ویزا امنیت بیشتری را برای پرداخت نقدی و غیرنقدی ماربران به ارمغان خواهد آورد.
عرضه راهکار مدیریت پرداخت آنلاین از سوی شرکت ویزا برای کسب و کارهای کوچک و متوسط


گسترش سیستم‌های پرداخت بی‌سیم و نرم‌افزارهای بانکداری تحت وب این‌روز‌ها رویه‌های کنترل امور مالی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را تغییر داده‌اند.
پلت‌فرم کنترل پرداخت آنلاین شرکت ویزا از جمله راهکارهایی است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند فرایندهای مالی خود را مدیریت کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، به گزارش وب سایت eweek، راهکارهای شرکت ویزا به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند چگونگی، زمان و مکان تراکنش‌های مالی خود را کنترل کنند.
هدف شرکت ویزا از عرضه این راهکار‌ها کاهش استفاده از کاغذ، افزایش کارایی و شفافیت مالی این کسب و کار‌ها می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، راهکارهای مدیریت آنلاین پرداخت‌ها به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد عملیاتی را که کارکنان آن‌ها بر روی کارت‌های اعتباریشان انجام می‌دهند، رهگیری کنند

شرکت‌های کاربر حتی می‌توانند عملیات انجام شده بر روی کارت‌های اعتباری کارکنانشان را بر مبنای مقولات مختلفی مثل نوع تراکنش‌های صورت گرفته کنترل کنند.
 
راهکارهای شرکت ویزا همچنین به کاربران اجازه می‌دهد فرایندهای پرداخت نقدی و غیرنقدی خود را با سیستم‌های پرداختی کارآمدتری جایگزین کنند که از امنیت و قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است.
 سیستم «کنترل پرداخت» (Payment Controls) جدید‌ترین نسخه از راهکارهای شرکت ویزا برای مدیریت امور مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

این بسته نرم‌افزاری همچنین شامل سیستم VIS Select است که مدیریت هزینه کارت‌های اعتباری را برای کسب و کارهای مشتری تسهیل می‌کند.

این سیستم در واقع مجموعه‌ای از ابزار گزارشگری و تحلیلی است.
 
کد مطلب: 22626
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام