۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
تا پايان سال 91 محقق مي‌شود:

اتصال تمام دستگاه‌هاي اجرايي به شبكه ملي اطلاعات

ایتنا - رئيس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به آماده سازي سند جامع توسعه IT در سطح كشور، تصريح كرد: اين سند آماده شده و اميدواريم با پياده سازي آن شاهد توسعه خدمات الكترونيكي در سطح استان قزوين طي سال‌هاي ۹۱ و ۹۲ باشيم.


افتتاح اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات، نقطه عطفي براي توسعه IT و خدمات الكترونيكي در استان قزوين محسوب مي‌شود. 


به گزارش ایتنا از ايسنا، علي حكيم جوادي - رئيس سازمان فناوري اطلاعات - در مراسم معارفه مديركل ارتباطات استان قزوين، با بيان اين مطلب، اظهار كرد: اميدواريم افتتاح اين اداره كل بتواند با كمك همه دستگاه‌هاي اجرايي موجب توسعه ICT در استان قزوين شده و زمينه ايجاد يك استان الكترونيكي را فراهم كند.

علي حكيم جوادي با بيان اين كه مطابق قانون بايد تا پايان سال ۹۱ تمام دستگاه‌هاي اجرايي به شبكه ملي اطلاعات متصل شوند، گفت: با توجه به برنامه‌ريزي تدوين شده، عمليات اجرايي ايجاد مركز داده استان قزوين در سال جاري آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد: در قدم بعدي و با توجه به زيرساخت‌هاي موجود و همچنين زيرساخت‌هاي در حال پياده ‌سازي، بايد خدمات الكترونيكي در سطح استان عملياتي شود و البته در سال جاري وزارت ارتباطات حمايت‌هاي خود را در اين حوزه برنامه‌ريزي كرده است.

رئيس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به آماده سازي سند جامع توسعه IT در سطح كشور، تصريح كرد: اين سند آماده شده و اميدواريم با پياده سازي آن شاهد توسعه خدمات الكترونيكي در سطح استان قزوين طي سال‌هاي ۹۱ و ۹۲ باشيم.

وي با اشاره به مزاياي پياده سازي فناوري اطلاعات در سطح جامعه، تأكيد كرد: امروز تنها راه كاهش شكاف ديجيتالي ميان كشورهاي توسعه يافته و كمتر توسعه يافته، استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات است.

نماينده وزير ارتباطات در جلسه شوراي اداري استان قزوين اظهار كرد: بهره‌گيري از فناوري اطلاعات موجب افزايش كيفيت زندگي و رضايت مردم شده و با از بين رفتن بعد مسافت و زمان، امكان تحصيل را براي تمام اقشار جامعه فراهم مي‌كند.

وي با بيان اين مطلب كه يكي از بزرگترين پروژه‌هاي خصوصي‌سازي در كشور در حوزه ICT عملياتي شده است، ادامه داد: قوانين و نقشه‌هاي راه موجود در كشور نشان‌دهنده عزم دولت براي پياده سازي ICT در كشور است و بايد در اين مسير از حداكثر توان بخش خصوصي نيز استفاده شود.
 
کد مطلب: 22335
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام