۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
ASUS P8C WS

مادربوردي با چيپ‌ست C216!

ایتنا - با وجود اينکه P8C WS در رده محصولات نيمه حرفه‌اي قرار مي‌گيرد اما مانند محصولات حرفه‌اي رده سرور از ECC پشتيباني مي‌کند که اين موضوع به مدد پشتيباني اين محصول از پردازنده E3-1200 Xeon بدست آمده است
مادربوردي با چيپ‌ست C216!


شرکت ايسوس به تازگي مادربوردي جديد را با استفاده از چيپ‌ست جديد اينتل C216 به بازار ارائه کرده است که بيشتر کاربران کاربرد‌هاي پردازشي سطح متوسط را هدف قرار داده است.

به گزارش ایتنا اين مادربورد که P8C WS نام دارد در استاندارد ATX توليد شده است.
بر اساس اطلاعات ارائه شده اين محصول مجهز به سوکت LGA 1155 است و قادر است از پردازنده نسل دو و سه Core i3 و پردازنده E3-1200 مخصوص سرور که براي سوکت LGA 1155 طراحي شده است پشتيباني کند.

با وجود اينکه P8C WS در رده محصولات نيمه‌حرفه‌اي قرار مي‌گيرد اما مانند محصولات حرفه‌اي رده سرور از ECC پشتيباني مي‌کند که اين موضوع به مدد پشتيباني اين محصول از پردازنده E3-1200 Xeon بدست آمده است.

ايسوس در اين محصول از دو رابط PCI-E نسخه سه استفاده کرده است که بر اساس نوع پردازنده تعبيه شده روي مادربورد امکان استفاده از آن وجود دارد.
با پشتيباني از پردازنده E3-1200 Xeonاين امکان وجود دارد که اين مادربورد در نرم‌افزار‌هايي که بيش از ديگر موارد به فناوري Open Gl وابسته است کارايي بهتري را ارائه کند.

از ديگر امکانات اين مادربورد مي‌توان به وجود دو کارت شبکه گیگابیتی و امکان تعبيه کارت شبکه و RAID مجزا براي ارتقاء آن اشاره کرد.

ايسوس در اين محصول از بايوس UEFI استفاده کرده است که اين موضوع امکان مديريت آسان‌تر قطعات را ميسر مي‌کند.

به اين موارد بايد ویژگی‌های کاربردي ديگري مانند USB Boost، Network iControl، EPU، Intel Smart Response Technology و Rapid Start Technology اشاره کرد که با تعبيه در اين محصول توانسته ان را به انتخابي مناسب براي کاربراني که به دنبال يک محصول خوش قيمت براي کاربرد‌هاي پردازشي‌ خود هستند تبديل کند.
 
کد مطلب: 22296
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام