۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۴

تبلت‌هاي ايسوس در نمايشگاه MWC ۲۰۱۲

ایتنا- با آغاز نمايشگاه MWC ۲۰۱۲، Jonney Shih مديرکل ايسوس به همراه Paul Jacobs مدير کمپاني Qualcomm از تبلت جديد و انقلابي PadFone و نسل بعدي تبلت‌هاي سري Transformer پرده‌برداري کردند.


ASUS به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتری در دنیا همواره به برای احترام به کاربران کامپیوتر و خریداران محصولات خود در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی شرکت می‌نماید.
در راستا این سیاست این شرکت در نمایشگاه بسیار معتبر MWC بارسلونا شرکت نموده است.

با آغاز نمايشگاه MWC ۲۰۱۲، Jonney Shih مديرکل ايسوس به همراه Paul Jacobs مدير کمپاني Qualcomm از تبلت جديد و انقلابي PadFone و نسل بعدي تبلت‌هاي سري Transformer پرده‌برداري کردند.

به گزارش ایتنا، مديرکل ايسوس زمان معرفي PadFon که می‌توانند يک گوشي هوشمند، تبلت و يا نوت‌بوک باشد، گفت که اکنون زمان آن رسيده تا در هر زمانی و به آسانی بتوانيم به اطلاعات دنياي ديجيتال دسترسي داشته باشيم.

PadFone به خودي خود يک گوشي هوشمند مجهز به صفحه نمايش ۳/۴ اينچي از نوع SuperAMOLED و دقت qHD است که از پردازنده دو هسته‌اي Qualcomm snapdragon S4 بهره می‌برد. دوربين هشت مگاپیکسلی اين گوشي نيز داراي پردازشگر عکس اختصاصي است که شرکت Fuji (از سازندگان معتبر دوربین‌های عکاسي) براي اين گوشي ايسوس به طور اختصاصي تدارک ديده است.

با قرارگيري اين گوشي در داخل PadFone Station، اين وسيله به يک تبلت ۱/۱۰ اينچي تبديل می‌شود و عمر باتري آن تا پنج برابر افزايش می‌یابد.
اين کار به لطف وجود فناوري Dynamic Display و بدون هيچ تأخیری در قطع و وصل شدن تصاوير صورت می‌گیرد و به همين خاطر کاربر را هیچ‌گاه منتظر آماده شدن صفحه نمايش براي ديدن تصاوير نخواهد گذاشت.

PadFone Station نيز خود داراي يک صفحه کليد مجزا است که در نهايت می‌توان می‌توانند اين مجموعه را به يک وسيله همراه عالي براي انجام امور روزمره تبديل کند. وسيله جالب توجه ديگري که PadFone ارائه می‌دهد، يک قلم بلوتوث است که علاوه بر امکان استفاده از آن به عنوان قلم، می‌توانند نقش يک هندفري بلوتوثي را نيز ايفا نمايد.

ايسوس در زمينه تبلت‌ها نيز چند محصول جديد معرفي کرده که شامل Transformer Pad Prime، Transformer Pad Infinity و Transformer Pad 300 می‌شوند. Transformer Pad Prime وسيله اي است که در امتداد مسير طي شده توسط تبلت Transformer TF101 طراحي شده و حالا بدنه فلزي با وزن کمتر، پردازنده قدرتمند چهار هسته‌اي و سيستم‌عامل Android 4.0 را با همان سبک و سياق Transformer TF101 در اختيار کاربر قرار می‌دهد.

قدرت پردازشي اين محصول از پردازنده NVIDIA Tegra 3 حاصل می‌شود. ضخامت اين تبلت تنها ۳/۸ میلی‌متر است و حداکثر شدت نور زياد آن باعث می‌شود تا حتي در زير نور آفتاب نيز مشکلي در ديدن صفحه نمايش به وجود نيايد.

عمر باتري اين تبلت حدود ۱۲ ساعت است که زماني که بر روي پايه مخصوص مجهز به صفحه کليد خود قرار می‌گیرد، عمر باتري به ۱۸ ساعت افزايش می‌یابد. در بخش دوربين نيز پیشرفت‌هایی حاصل شده و اين بار سنسور هشت مگا پیکسلی با تابش پس زمينه و لنزي با F 2.4 (براي دوربين عقب) به کار گرفته شده تا حتي در محیط‌های تاريک نوز نور کافي به سنسور برسد و عکس با کيفيتي به ثبت رسانده شود. نرم افزار عکس بر داری نيز پيشرفت کرده و حالا می‌توان با لمس هر نقطه اي از تصوير بر روي آن فوکوس نمود.

مدل Transformer PadInfinity که قرار است به زودي وارد بازار شود، اولين تبلت مجهز به صفحه نمايش Full HD با قابليت پشتيباني از شبکه‌هاي مخابراتي نسل چهارم است. اين صفحه نمايش از پانل Super IPS+ استفاده کرده و حداکثر نور پس زمينه آن به ۶۰۰ (کاندلا بر متر مربع) می‌رسد. در کنار تمامي اين موارد قابليت Asus SonicMaster قرار گرفته تا کيفيت صداي بالا و باورنکردني را به کاربر ارائه دهد. در ضمن اين مدل در نسخه‌هاي 3G و Wi-Fi نيز عرضه خواهد شد.

اين تبلت از پردازنده دو هسته‌اي Qualcomm MSM 8960 Snapdragon S4 با فرکانس ۵/۱ گيگاهرتز استفاده کرده و پوشش صفحه نمايش آن نيز به شيشه Gorilla Glass 2 (با مقاومت بيشتر و در عين حال ضخامت کمتر) ارتقا يافته است. دوربين دو مگا پیکسلی دو گزينه اي ايده آل براي ويدئو کنفرانس‌هاخواهد بود و دوربين هشت مگا پیکسلی پشتي با لنز F2.2 و فلاش LED خاطرات شما را به ثبت خواهند رساند.

در نهايت تبلت Transformer Pad ۳۰۰ اولين تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته اي است که از شبکه ۴G LTE پشتيباني می‌کند. اين تبلت در رنگ‌های آبي، سفيد و قرمز طراحي شده و بيشتر جوانان علاقمند به فناوري را مد نظر قرار داده است. اين تبلت نيز به پردازنده NVIDIA Tegra 3 مجهز شده که در کنار فناوري صوتي SonicMaster، محيطي ايده آل براي اجراي بازی‌هاو مرور صفحات وب را پديد می‌آورد.

سيستم عکس‌برداری اين تبلت نيز مشابه Transformer Prime شامل يک دوربين هشت مگا پیکسلی در عقب و يک دوربين ۲/۱ مگا پیکسلی در جلو می‌شود. لنز دوربين عقب F2.2 و از پنج جزء تشکيل شده که تأثیر بالايي در کاهش خطا در تصاوير ثبت شده و جذب درصد بيشتري از نور دارد.
عمر باتري اين تبلت حدود ۱۰ ساعت است که با قرار گيري بر روي پايه مجهز به صفحه کليد خود، به ۱۵ ساعت افزايش می‌یابد.
کد مطلب: 21411
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام