۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۳

بازدید هزاران نفر از غرفه ایسوس

ایتنا - ایسوس که در اولین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای با قدرت هرچه تمام‌تر ظاهر شد بود، با ارائه پیشرفته‌ترین کامپیوتر‌های مربوط به کاربران و گیمرهای حرفه‌ای، توانست در دو روز نخست جشنواره میزبان بیش از هزاران بازدید کننده باشد.


لازم بذکر است که ایسوس تحت عنوان انجمن بازیکنان حرفه‌ای ROG -Republic Of Gamers در سراسر دنیا بیش از میلیون‌ها کاربر را با جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات کامپیوتری خود از جمله مادربرد‌ها تغذیه می‌کند.

به گزارش ایتنا، در این نمایشگاه جدید‌ترین مادربرد‌های ASUS از جمله Rampage III Black Edition، Maximus IV Extreme، Rampage III Extreme و کارتهای گرافیک EAH ۶۹۷۰ DCII، GTX۵۸۰ DCII و همچنین نوت بوک‌های بسیار حرفه‌ای سری Gaming از جمله G۵۳ و G۷۳ در اختیار بازدید کنندگاه برای انجام بازیهای رایانه‌ای قرار گرفت و همچنین با انجام بازی‌های دوره‌ای و انتخاب نفرات شایسته و اهدا جوایز به بازدید کنندگان توانست جلوه‌ای خاصی به این غرفه دهد.

لازم بذکر است شرکت ایسوس با تامین ال سی دی مانیتور‌های حرفه‌ای این نمایشگاه در سالن‌های مختلف، همکاری ویژه‌ای را با بنیاد بازی‌های رایانه‌ای انجام داده است که این خود نشان از اهمیت ویژهٔ یک چنین جشنواره‌ای می‌باشد.

علی مفلح مدیر قطعات شرکت ایسوس در ایران با حضور در غرفه و تبادل اطلاعات با برخی از این گیمر‌ها خاطر نشان ساخت:
شرکت ایسوس بعنوان بزرگ‌ترین تولید کنندهٔ مادربردهای حرفه‌ای در دنیا و دارای بالا‌ترین سهم بازار در ایران همواره تمرکز ویژه‌ای بر روی گیمرهای ایران با محصولات rog داشته که حضور در این نمایشگاه و برقراری رابطه بسیار نزدیک با آن‌ها نشانی بر این مدعاست.

شرکت ایسوس برای تک تک گیمیر‌هایی که بصورت آماتور یا حرفه‌ای فعالیت می‌کنند در سطوح مختلف قطعات کامپیوتری از جمله مادربرد کارت گرفیک‌ای سی دی درایو نوری با کیفیتی بی‌نظیر تولید می‌کند.

این جشنواره برای ایسوس بسیار ارزشمند بود به چند دلیل. آشنایی و حمایت از گیمرهای حرفه‌ای و ایجاد یک ارتباط مداوم با آن‌ها، معرفی جدی‌ترین محصولات rog و حمایت از اولین جشنواره بنیاد بازی‌های ملی رایانه‌ای از جمله این دلایل محسوب می‌شوند.

گفتنی است در غرفه ایسوس گیمیر‌ها توان ذهنی خود را در انجام بازی‌ها با سیستم‌های بسیار حرفه‌ای ایسوس به نمایش گذاشتند و همچنین توانستند از نزدیک با جدید‌ترین مادربرد‌ها و کارتهای گرافیک و ال سی دی‌های سری حرفه‌ای گیمر‌ها آشنا شوند که این تمامی هدف ما از حضور در این نمایشگاه بوده است.
کد مطلب: 18109
نام شما
آدرس ايميل شما