۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۰

حال و هوای تازه در تبلت EeePAD Transformer

ایتنا- تبلت ترنسفورمر یکی از تبلت‌های پر فروش سال ۲۰۱۱ به شمار می‌آید که دارای صفحه کلید قابل جدا شدن بوده و می‌توان از ساعت‌های طولانی عمر باتری آن بهره برد.


این روز‌ها نسخه چهارم از سیستم‌عامل Android بسیار خبر ساز شده است و بسیار از کارشناس بر این عقیده می‌باشند که این سیستم‌عامل از یک بهبود کلی نسبت به نسخه‌های پیشین خود برخوردار می‌باشد.

به گزارش ایتنا، در همین حال بسیاری از سازندگان مطرح تبلت به کاربرانشان وعده عرضه نسخه چهارم سیستم‌عامل اندروید روی محصولاتشان در سال ۲۰۱۲ را داده‌اند، اما ASUS به عنوان یکی از پیشگامان تولید تبلت در دنیا ، به دارندگان تبلت EeePAD Transformer امکان به روز کردن نسخه چهارم را فراهم نموده است وکاربران می‌توانند با استفاده از این سیستم‌عامل حال و هوای تازه ای را به تبلت خود ببخشند.

تبلت ترنسفورمر یکی از تبلت‌های پر فروش سال ۲۰۱۱ به شمار می‌آید که دارای صفحه کلید قابل جدا شدن بوده و می‌توان از ساعت‌های طولانی عمر باتری آن بهره برد.

ASUS در نسخه جدید امکانات متنوع‌تری را در نظر گرفته و اینک کاربران می‌توانند از امکانات جدیدی که به تبلت‌شان افزوده شده است لذت ببرند.

اولین قابلیتی که به چشم می‌خورد امکان دسترسی مستقیم به بخش دوربین عکاسی از صفحه قفل است و دیگر نیازی به باز کردن قفل و سپس انتخاب آیکون نرم‌افزار دوربین عکاسی نخواهد بود.
بخش عکاسی و فیلم‌برداری نیز در نوع خود بهبود یافته و حالا می‌توانید علاوه بر عکاسی پانوراما، عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده را در خود تبلت ویرایش نمایید.

امکانات مدیریتی تبلت نیز بهبود یافته است. در نسخه جدید می‌توانید با استفاده از Task Manager نرم‌افزار‌های بلااستفاده را ببندید و در صفحه اصلی Home Screen فولدر بسازید.
همچنین در هر جا که باشید می‌توانید با نگه داشتن کلید Power و Volume Down از صفحه عکس بگیرید.

در نرم‌افزار مرورگر نیز می‌توان صفحات وب دلخواهتان را ذخیره نمایید و بعداً آنها را مطالعه کنید.
اما از نکات بسیار حائز اهمیت در مورد نسخه جدید این سیستم‌عامل بر روی تبلت‌های ASUS می‌توان به بومی‌سازی این سیستم‌عامل در زمینه پشتیبانی از خط فارسی توسط دفتر ASUS در ایران اشاره نمود.
بدین صورت کاربران می‌توان شاهد فونت بسیار زیبای فارسی، صفحه کلید فارسی استاندارد و همچنین ترجمه بسیار روان فارسی منوها باشند.

لازم به ذکر است که این تغییر در راستای اعطای جایگاه ویژه خط و زبان فارسی و همچنین احترام به مشتریان فارسی زبان صورت گرفته است.
 
کد مطلب: 21349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام