۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
وزير ارتباطات اعلام كرد:

در نظر گرفتن شبكه مستقل از اينترنت براي ستاد انتخابات كشور

ایتنا- وزیر ارتباطات: كشور ما با توجه به موقعيتش، ظرفيت فراواني براي توسعه شبكه ترانزيت اينترنتي دارد؛ اينترنت عبوري براي ما فوايد فراواني دارد كه از جمله آن پايداري در پهناي باند است.


وزير ارتباطات درباره زيرساخت‌هاي الكترونيكي ستاد انتخابات كشور گفت: ما براي ستاد انتخابات يك شبكه مستقل از اينترنت در نظر گرفتيم كه مشكلات اينترنت را ندارد و بسياري از فعاليت‌ها به لحظه در آن انجام مي‌شود و شعبات اخذ راي با ستاد انتخابات ارتباط به‌لحظه دارند، به‌طوري كه اگر كسي راي بدهد، شماره كارت ملي‌اش در شبكه ثبت مي‌شود و اين فرد نمي‌تواند در جاي ديگري راي بدهد.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، رضا تقي‌پور در حاشيه جلسه هيئت دولت، درباره اپراتور سوم تلفن همراه (رايتل) اظهار كرد: شبكه اين اپراتور از نظر ما تا حدود زيادي تشكيل شده و ما براي فعاليت به آنها مجوز داده‌ايم.

او يكي از برنامه‌هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات را در سال آينده، توسعه شبكه ترانزيت اينترنتي كشور دانست و گفت:‌ كشور ما با توجه به موقعيتش، ظرفيت فراواني براي توسعه شبكه ترانزيت اينترنتي دارد؛ اينترنت عبوري براي ما فوايد فراواني دارد كه از جمله آن پايداري در پهناي باند است.

وي با اشاره به تبليغات پيامكي كانديداهاي انتخابات مجلس گفت: اين نوع اطلاع‌رساني در اين انتخابات نسبت به انتخابات‌هاي قبل با استقبال بيشتري مواجه شده است چراكه هم هزينه كمتري دارد و هم آلايندگي آن كم‌تر از ساير تبليغات است اما به دليل برخي شكايات اعلام شده‌، گفته‌ايم كه اگر كسي تمايل ندارد از اين تبيلغات استفاده كند و به او پيامك ارسال شود، مي‌تواند اعلام كند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام كرد كه شبكه بازار كاري كه شباب نام دارد، در آستانه تكميل است كه يك شبكه تخصصي با كيفيت بالا براي كارهاي بازرگاني و انتقال اعتبار و امضاي الكترونيكي است و تجار و بازرگانان با استفاده از آن مي‌توانند به انتقال منابع بپردازند.
 
کد مطلب: 21408
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
^^اما به دليل برخي شكايات اعلام شده‌، گفته‌ايم كه اگر كسي تمايل ندارد از اين تبيلغات استفاده كند و به او پيامك ارسال شود، مي‌تواند اعلام كند.^^ کجا اعلام شده آقای تقی پور ؟چرا این حرف و میزنید بخدا من دیوانه شدم از بس که پیامک تبلیغاتی گرفتم تو این چند روز که بیشترشون در مورد انتخابات بوده همشونم با ذکر تاریخ و شماره ای که فرستاده شده دارم داخل تلفنم .شما اعلام کنید از چه طریقی اعلام شده من قصد شکایت ندارم ولی به شما ثابت کنم که اصلا" چنین چیزی نیست .شاید شما به اپراتور اعلام کرده باشید که چنین کاری رو بدون موافقت مشترک انجام ندن ولی اصلا" اپراتور اینطور قانونهای خوبی که جلوی مزاحمت به مشترک رو میگیره اهمیت نمیده و کار خودش و میکنه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام