۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۰
وزیر ارتباطات:

کم‌فروشی اینترنت مشکل عمده‌ای نیست!

ایتنا- تقی‌پور:"ميزان پهناي باندي كه اپراتورها دريافت مي‌كنند و ميزاني كه مي‌فروشند، در سامانه مانيتورينگ سازمان تنظيم مقررات ارتباطات موجود است."


ميزان پهناي باند اينترنت دريافتي و فروشي اپراتورها در سامانه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات موجود است.

به گزارش ایتنا رضا تقي‌پور ـ وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ـ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره وجود كم‌فروشي اينترنت اظهار كرد: در هر صورت با اعمال كنترل‌هايي كه سازمان تنظيم مقررات ارتباطات در برنامه كاري‌اش دارد، فكر مي‌كنم اين موضوع زياد مشكل عمده‌اي نباشد.

وي افزود: ميزان پهناي باندي كه اپراتورها دريافت مي‌كنند و ميزاني كه مي‌فروشند، در سامانه مانيتورينگ سازمان تنظيم مقررات ارتباطات موجود است.

او ادامه داد: با توجه به اين كه اين سامانه اخيراً راه‌اندازي شده است، فكر مي‌كنم همكاران ما به راحتي بتوانند اين مشكل را كنترل كنند و اين مسئله را انشاءالله نداشته باشيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات هم‌چنين با اشاره به مدل‌هاي ارائه سرويس در شبكه ملي اطلاعات تاكيد كرد: در بحث زيرساخت‌هاي ارتباطي و ارائه پهناي باند، ضوابط و مقررات و پروانه‌ها تنظيم شده و سعي در برطرف كردن ايرادهاي جزئي داريم.

تقي‌پور ضرورت توجه بيشتر به بحث كيفيت و نظارت را مورد تأكيد قرار داد و خاطر نشان كرد: بايد قدري بيشتر به بحث نظارت و كيفيت توجه شود و با توجه به اين كه امسال، سال كيفيت و نظارت اعلام شده بود، بايد به اين موضوع در سال ۹۱ شدت بيشتري بدهيم.
 
کد مطلب: 21338
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام