۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۲

آینده از آن فناوری اطلاعات

ایتنا- در سه سال آينده ۲ ميليون نفر واجد شرايط حضور در رشته فناوري اطلاعات خواهند بود که فقط يک ميليون نفر مي‌توانند جذب شوند.


آينده در اختيار رشته فناوري اطلاعات است و تقاضا براي اين رشته از رشد تصاعدي برخوردار است.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، رامشوار مهراترا - كارشناس - در سمينار معرفي فرصت‌هاي شغلي در زمينه IT با بيان اينکه استفاده از فناوري اطلاعات اثر قابل ملاحظه‌اي بر رشد اقتصادي کشورها دارد گفت: اخذ منافع فناوري اطلاعات مستلزم وجود زيرساخت‌هاي فني حقوقي، آموزشي و... است که برگزاري دوره‌هاي آموزشي مي‌تواند در ارتقاي منافع حاصل از فناوري اطلاعات موثر واقع شود.

رامشوار با اشاره رشد تصاعدي تقاضا براي فناوري اطلاعات گفت: در سه سال آينده ۲ ميليون نفر واجد شرايط حضور در رشته فناوري اطلاعات خواهند بود که فقط يک ميليون نفر مي‌توانند جذب شوند و اين نشان‌دهنده شکاف عظيم بين عرضه و تقاضاي اين رشته است.

وي تأكيد كرد: با برگزاري سمينار معرفي فرصت‌هاي شغلي در زمينه فناوري اطلاعات مي‌توان تا حدي اين شکاف بين عرضه و تقاضا را پر کرد.

او با بيان اينکه هم اکنون، برنامه‌ريزي مهم‌ترين مبحث در فناوري اطلاعات تلقي مي‌شود گفت: در حالي که اين سمينار قصد دارد، زمينه‌هايي همچون آموزش و تحصيل در فناوري اطلاعات، امنيت‌هاي MIS و مبحث فروش را نيز به اندازه برنامه‌نويسي مطرح کند.
 
کد مطلب: 20963
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام