۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۸
نسل جدید نرم افزارهای امنیت شبکه منتشر شد

Panda Cloud Office Protection

ایتنا - Panda Cloud Office Protection یک نرم افزار میزبانی شده (SaaS) بر مبنای اینترنت و فناوری ابر می‌باشد که نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به یک سرور اختصاصی برای نصب نرم افزارهای امنیت شبکه و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری سازمان را برای پشتیبانی از این نرم افزارها را مرتفع می‌کند.


افزایش تجهیزات رایانه‌ای سیار مانند رایانه‌های همراه، موبایل‌های هوشمند و رایانه‌های سازمانی دوردست که به نحوی به شبکه‌های مرکزی سازمان‌ها متصلند، نیاز به راهکارهای امنیت شبکه با قابلیت کنترل و مدیریت از دوردست را اجتناب ناپذیر کرده است.

به گزارش ایتنا،نسل تازه نرم‌افزارهای امنیتی مبتنی بر فناوری ابر با عنوان Cloud Office Protection، به منظور ارتقاء شرایط امن در شبکه‌های سازمانی کوچک تا متوسط و هم چنین سازمان‌های بزرگ با شعب پراکنده منتشر شد.

بنا بر اعلام شرکت امنیتی Panda Security، تولید کننده این نرم افزار قدرتمند حفاظتی، نسل جدید برنامه Cloud Office Protection علاوه بر قابلیت‌های حیاتی مثل کشف و پاکسازی انواع ویروس‌ها و بدافزارهای شبکه، جلوگیری از نفوذهای غیرمجاز و حملات هک، به‌روزرسانی و ارتفاء خودکار نرم افزار و نیز قابلیت مدیریت از دوردست، به ویژگی‌هایی نوین مانند یکپارچگی با ابزارهای کنترل و مدیریت دوردست مانند TeamViewer ، ,UltraVNC، TightVNC، RealVNC و LogMeln مجهز است که موجب صرفه جویی در مدت زمانی خواهند شد که برای مدیریت امنیت شبکه صرف می‌شود.

بر این اساس مدیران شبکه تنها با یک کلیک ساده می‌توانند به رایانه‌های سازمانی دوردست دسترسی داشته باشند و فرایندهای مربوط به عیب یابی، نصب، کنترل و مدیریت عملیات‌های لازم از جمله امنیت اطلاعات را بدون نیاز به حضور در محیط فیزیکی سازمان در هر زمان و از هر کجای جهان (از طریق یک کنسول مدیریتی تحت وب) پی گیری کنند.

لازم به ذکر است که، Panda Cloud Office Protection یک نرم افزار میزبانی شده (SaaS) بر مبنای اینترنت و فناوری ابر می‌باشد که نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به یک سرور اختصاصی برای نصب نرم افزارهای امنیت شبکه و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری سازمان را برای پشتیبانی از این نرم افزارها را مرتفع می‌کند.

نصب و مدیریت این نرم افزار از دوردست (در هر زمان و از هر کجای جهان و از طریق توزیع در شبکه‌های سازمانی و یا ارسال یک Email ساده به رایانه‌های مورد نظر)، تعریف نوع و سطح امنیت برای گروه‌های مختلف کاری در سازمان و ارائه گزارش‌های مفصل، کاربردی و لحظه به لحظه از وضعیت امنیتی شبکه، از قابلیت‌های مهم این نرم افزار هستند که اکنون به یک ابزار مناسب برای مدیران شبکه‌های سازمانی کوچک تا متوسط و نیز سازمان‌های بزرگ با شعب پراکنده تبدیل شده است.

بنا بر ادعای پاندا، افزایش تعداد و تنوع تجهیزات سیار مانند رایانه‌های همراه، موبایل‌های هوشمند و رایانه‌های سازمانی دوردست که به نحوی به شبکه‌های مرکزی سازمان‌ها متصلند، نیاز به راهکارهای امنیت شبکه با قابلیت مدیریت از دوردست را اجتناب ناپذیر کرده است.

کلیه مدیران شبکه می‌توانند برای دانلود رایگان نرم افزار Panda Cloud Office Protection و نیز دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.cloudprotection.pandasecurity.com مراجعه کنند.

منبع خبر: Panda Security Press Room

ترجمه خبر: اسماعیل ذبیحی
کد مطلب: 20018
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام