۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۱

A75 گیگابایت، مادربرد منتخب Tom’s Hardware

ایتنا - با بررسی‌های انجام شده در وب سایت معتبر Tom’s Hardware، مادربرد A75M-UD2H شرکت گیگابایت عنوان Recommended Buy را از این وب سایت دریافت کرد.
A75 گیگابایت، مادربرد منتخب Tom’s Hardware

به هنگام خرید یکی از قطعات رایانه‌ای، کاربران به صحبت‌های دوستان، فروشنده و یا رسانه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، روی می‌آورند تا بتوانند بهترین خرید ممکن را انجام دهند.

به گزارش ایتنا، یکی از این رسانه‌های معتبر و بسیار مشهور، وب سایت Tom’s Hardware می‌باشد که به بررسی آخرین فن آوری‌های روز می‌پردازد و در بسیاری از موارد، به صورت روشن محصولی را با عنوان بهترین انتخاب برای خرید و یا «Recommended Buy» معرفی می‌کند.

این در حالی است که این عنوان به یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در نحوه تصمیم گیری کاربران در خریدشان تبدیل شده است.

اخیراً با ارائه چیپ ست A75 از سوی شرکت AMD، شرکت‌های مختلفی به تولید مادربرد‌هایی مبتنی بر این چیپ ست روی آورده‌اند که با بررسی‌های انجام شده در وب سایت معتبر Tom’s Hardware، مادربرد A75M-UD2H شرکت گیگابایت عنوان Recommended Buy را از این وب سایت دریافت کرد.

این بررسی در حالی انجام شد که چندین مادربرد مختلف از شرکت‌های بزرگ دیگر به علاوه مادربرد A75-UD2H گیگابایت از لحاظ شرایط اورکلاکینگ، فن آوری‌های به روز و قیمت مناسب مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت مادربرد منتخب گیگابایت با قابلیت منحصر به فرد در اورکلاکینگ و قیمت مناسب نسبت به مادربرد‌های مشابه، شایسته دریافت این عنوان معتبر شد.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز مادربرد Z68XP-UD3 گیگابایت در گروهی دیگر از مادربرد‌های رده میانی مبتنی بر چیپ ست Z68، موفق به دریافت عنوان ذکر شده از سوی وب سایت Tom’s Hardware شده بود.
کد مطلب: 19683
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام