۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۴

رم ۵۱۲ مگابایتی در پلی‌استیشن

ایتنا - البته باید در نظر گرفت که مقدار V-RAM این کنسول دستی ۱۲۸ مگابایت در مقابل ۲۵۶ مگابایت PS۳ است.
پلی‌استیشن ویتا
پلی‌استیشن ویتا

تفاوت مقدار رم کنسول دستی جدید سونی PSVita و PS۳ فقط ۲۵۶ مگابایت خواهد بود. مقدار رم PS۳ حدود ۲۵۶ مگابایت است، در حالی که رئیس استودیوهای بازی‌سازی سونی اعلام کرده که رم پلی‌استیشن ویتا ۵۱۲ مگابایت خواهد بود.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، این افزایش رم توانایی برقراری چت صوتی کاربران در بین بازی‌های مختلف را فراهم می‌کند.

صحبت‌های یوشیدا کاملا شایعات قبلی درباره کاهش رم برای کاهش قیمت PSVita را رد می‌کند. البته باید در نظر گرفت که مقدار V-RAM این کنسول دستی ۱۲۸ مگابایت در مقابل ۲۵۶ مگابایت PS۳ است. البته کم بودن این مقدار رم نگران کننده نیست چون اگر رزولوشن صفحه با کیفیت پلی‌استیشن ویتا را در نظر بگیریم به دلیل کوچکی اندازه خیلی کمتر از رزولوشن بازی‌های HD در پلی‌استیشن ۳ است. یعنی رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۴ برای PS Vita در مقابل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برای PS۳.

ویتا به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکدیگر از طریق شبکه‌های تلفن همراه و Wi-Fi مرتبط شوند و از فن‌آوری مکان‌یابی GPS استفاده کنند.

این پلی‌استیشن دارای یک صفحه نمایش لمسی، یک دوربین در قسمت جلو و یک دوربین در قسمت پشت، یک تاچ‌پد در قسمت پشت و دو جوی‌استیک است. ویتا هم‌چنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با کاربران پلی‌استیشن ۳ که در شبکه اینترنتی پلی‌استیشن حضور دارند، بازی کنند.
کد مطلب: 19260
نام شما
آدرس ايميل شما