۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۵

موبایل پلی استیشن

ایتنا - شرکت سونی ژاپن سعی دارد بزودی موبایل پلی استیشن را میتنی بر تکنولوژی های جدید خود روانه بازار کند.
موبایل پلی استیشن
به گزارش ایتنا، قرار است این گوشی که ترکیبی از قابلیت های موبایل و پلی استیشن می باشد، در بهار سال 2011 میلادی توسط شرکت سونی وارد بازار گردد.

دستگاه فوق متکی بر مبنای تکنولوژی PSPgo عرضه خواهد شد.PSPgo نسخه کوچکتر از پلی استیشن قابل حمل است و در اواخر سال ۲۰۰۹ در بازار به فروش رسید. این تکنولوژی قابلیت اتصال به شبکه را از طریق ارتباط بی سیم توسط تکنولوژیWi-Fi برای ارتباط با اینترنت و دانلود فایلهای چند رسانه ای صوتی و تصویری را برای دستگاه های پلی استیشن فراهم می سازد.

با وجود تلاش گسترده شرکت سونی برای فروش PSPgo ،فروش این محصول ضعیف و کم تر از حد انتظار بوده و این شرکت به دنبال راهی برای رفع این مشکل است.

به گزارش ایتنا به نقل از آي تي نيوز  ،این دستگاه جدید توسط سونی اریکسون توسعه خواهد یافت و بنا بر گفته های این شرکت برای اولین بار در بازار اروپا و آمریکا ارائه خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که سونی می خواهد با این کار حضور خود را در عرصه تولید گوشی تلفن همراه را با چاشنی بازی همچنان گرم نگه داشته و از رقبای خود پیشی بگیرد.

باید دید سونی در نمایشگاه لاس و گاس می تواند با این محصول، جزو اولین ها و در ارائه جدیدترین محصول سالانه سال 2011  در آمریکا محسوب شود.
کد مطلب: 16290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام