۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۰

توسعه مدیریت در زیر ساخت

ایتنا - طرح توسعه مدیریت در شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا می‌شود.





طرح ارزیابی و توسعه مدیریت در شرکت ارتباطات زیرساخت در سه مرحله در سال ۹۰ اجرا می‌شود.


به گزارش ایتنا به نقل ازدفتر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس «غلامرضا شیدایی» عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: این طرح که با پیش بینی تحولات پیش رو تدوین شده است، شامل سه مرحله اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، ارزیابی قابلیت و آمادگی و اجرا است، پس از بررسی در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت مورد تاکید قرار گرفته است.


عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: این طرح به توسعه قابلیت‌های مدیران از وضع موجود به وضع مطلوب توجه دارد و همزمان به شناسایی و توسعه مدیران آینده شرکت نیز می‌پردازد.


وی افزود: پس از اطلاع رسانی، کارکنان واجد شرایطی که بالقوه، مدیران بعدی شرکت هستند، با تکمیل فرم می‌توانند در قسمتهای مربوط به این مرحله شرکت کنند.


مهندس شیدایی تصریح کرد: بر همین اساس، افرادی که دارای ویژگیهایی مانند توانایی رویارویی با شرایط پیش رو و حل مسئله، قدرت پیشبرد اهداف شرکت، ویژگیهای مثبت شخصیتی و مهارتهای مدیریت و رهبری هستند، شناسایی، آماده سازی و پرورش داده می‌شوند.



شورای راهبری توسعه منابع انسانی شرکت ارتباطات زیرساخت به ریاست مهندس شیدایی عضو هیأت مدیره با همکاری اعضای شورا شامل: معاون اقتصادی، مالی و منابع انسانی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری، مدیر کل دفتر مدیرعامل، مدیر کل آموزش و به دبیری مدیرکل منابع انسانی، بر فرآیند اجرای این طرح نظارت خواهند داشت.
کد مطلب: 18056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام