۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵

مراسم تقدیر از چهره فناوری اطلاعات و ارتباطات 1389

ایتنا - مراسم تقدیر از چهره فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1389 امروز در هتل سیمرغ برگزار خواهد شد.
مراسم تقدیر از چهره فناوری اطلاعات و ارتباطات 1389


مراسم چهارمین دوره تقدیر از چهره سال فناوری اطلاعات و ارتباطات به همراه جشن انتشار یکصدمین شماره ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات امروز ساعت 18 در هتل سیمرغ تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایتنا، در این مراسم که امروز با حضور مدیران، مختصصین، کارشناسان و اصحاب رسانه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار خواهد شد، از پرویز رحمتی برگزیده هیئت داوران به عنوان چهره فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1389 تقدیر ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

پرویز رحمتی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، روز یکشنبه از طرف هیئت داورن چهره سال فناوری اطلاعات و ارتباطات، به عنوان چهره سال 1389 انتخاب شد.

همچنین در این مراسم برای اولین بار از فعالان و شرکت‌های برتر حوزه ICT نیز از طرف ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است در دوره‌هاي گذشته به ترتيب نصرالله جهانگرد(دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني)، رمضانعلي صادق‌زاده(رييس كميته مخابرات مجلس)، و اميرحسين سعيدي نائيني(رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي) صاحب اين عنوان بوده‌اند.

اولین دوره چهره سال فناوری اطلاعات به عنوان یک حرکت نوین و ویژه‌ در سال 1384 توسط ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات برگزار شد.
کد مطلب: 18006
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام