۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
سید حسن رضوانی:

تغییر قیمت در خدمات اینترنتی و ارتباطی

معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات با اشاره به تغيير نرخ ماليات بر ارزش افزوده در سال جاري گفت: قيمت‌ برخي خدمات مخابراتي و اينترنتي در سال جاري تغيير خواهد كرد.
تغییر قیمت در خدمات اینترنتی و ارتباطی


سيد حسن رضواني اظهار داشت: با توجه به تغيير نرخ ماليات بر ارزش افزوده در سال جاري، قيمت خدمات ارتباطي اپراتورهاي تلفن همراه و شركت‌هاي ارائه دهنده سرويس‌هاي اينترنت در سال جاري تغييراتي خواهد داشت.

معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: براي مثال تاكنون قيمت سيم‎كارتهاي صفر همراه اول با احتساب ۳درصد ماليات بر ارزش افزوده ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان بود كه اكنون با تغيير نرخ ماليات بر ارزش افزوده ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد شد.

وي ادامه داد: همچنين درصدي از قيمت اينترنت نيز شامل هزينه ماليات بر ارزش افزوده مي‌شود كه به اين ترتيب در قيمت اينترنت نيز تغييرات جزئي ايجاد خواهد شد.

رضواني تصريح كرد: بايد در نظر داشت كه تغيير نرخ ماليات بر ارزش افزوده تنها بر خدمات و كالاهايي كه داراي اين هزينه باشند، تأثير مي‌گذارد و براي مثال در قيمت سرويس‌هاي مكالمه بي‌تأثير است.

معاون رگولاتوري اظهار داشت: با توجه به تغيير برخي قيمت‌ها، شايد رگولاتوري ليستي از قيمت‌هاي جديد تغيير يافته از نرخ ماليات بر ارزش افزوده را روي سايت بگذارد.

رضواني ادامه داد: شركت‌ها از ابتداي سال جاري قيمت‌ها را اصلاح مي‌كنند و با توجه به اينكه اين تغيير قيمت يك قانون است، در صورت‌هاي مالي و حسابرسي مالياتي ملزم به اجرا هستند.
کد مطلب: 17641
نام شما
آدرس ايميل شما