۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۲
به دستور وزارت خارجه امريكا

سفارتخانه‌هاي امريكا بايد عضو فيس‌بوك شوند

در گزارش دفتر بازرسي كل وزارت خارجه امريكاعضويت و ضرورت استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي، مانند فيس‌بوك و توييتر در سفارتخانه‌هاي امريكا به عنوان «ابزاري مهم براي ديپلماسي عمومي» تأكيد ويژه‌اي شده است.
سفارتخانه‌هاي امريكا بايد عضو فيس‌بوك شوند

دفتر بازرسي كل وزارت خارجه امريكا، خواستار عضويت سفارتخانه‌هاي امريكا در شبكه‌هاي اجتماعي از جمله فيس‌بوك و توييتر شده است.

دست آخر اين كه درحالي كه كارشناسان، شبكه‌هاي اجتماعي به ويژه فيس بوك را ميدان امنيتي سازمان امنيت ملي امريكا (NSA) مي‌دانند و نسبت به عضويت و فعاليت در آن هشدار مي‌دهند، دفتر بازرسي كل وزارت خارجه امريكا، با انتشار بخشنامه‌اي خواستار عضويت سفارتخانه‌هاي امريكا و فعاليت آنان در شبكه‌هاي اجتماعي از جمله فيس‌بوك و توييتر شده است.

در گزارش دفتر بازرسي كل وزارت خارجه امريكا كه با همكاري شوراي پخش برنامه‌هاي خارجي امريكا (BBG) تهيه شده در خصوص عضويت و ضرورت استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي، مانند فيس‌بوك و توييتر در سفارتخانه‌هاي امريكا به عنوان «ابزاري مهم براي ديپلماسي عمومي» تأكيد ويژه‌اي شده است.

در اين گزارش آمده است: «هر چند رسانه‌هاي اجتماعي سرانجام پا به عرصه ارتباطات فدرال گذاشته‌اند، اما هنوز براي اين كه آنها به پتانسيل كامل خود دست يابند بايد راه طولاني‌اي طي شود».
کد مطلب: 17374
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام