۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
مطابق يك تحقيق

نیمی از کودکان آمریکایی از بابا نوئل آی‌پد می‌خواهند

ايتنا - به بیانی ساده، اپل شرکتی است که توانسته جای خود را در میان رویاها و آرزوهای کودکان باز کند.
نیمی از کودکان آمریکایی از بابا نوئل آی‌پد می‌خواهند



یک موسسه تحقیقاتی بازار با ارائه فهرستی از محصولات فناورانه‌ای که کودکان آمریکایی انتظار دارند آنها را در شب کریسمس هدیه بگیرند نشان داد که امسال در خورجین بابا نوئل بیش از هر چیز «آی- پد» پیدا می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، موسسه نیلسون همانند سال‌های گذشته با فرارسیدن فصل خریدهای کریسمس فهرستی از محصولات فناوری‌ای تهیه کرده است که کودکان آمریکایی علاقه دارند در شب کریسمس هدیه بگیرند.

درحقیقت، با نزدیک شدن به کریسمس بازار لوازم الکترونیکی مصرفی هر روز گرم‌تر می‌شود.
امروز دیگر تلفن‌های همراه هوشمند، نوت بوک‌ها، تبلت‌ها، پخش کننده‌های MP۳ و سایر دستگاه‌های الکترونیکی در میان هدایای دوستان و خویشاوندان قرار گرفته است.

موسسه نیلسون در این تحقیق که ویژه کریسمس ۲۰۱۱ انجام شده نشان داد که ۴۴ درصد از کودکان آمریکایی بین سنین ۶ تا ۱۲ سال آرزو دارند برای جشن‌های پایان سال یک دستگاه تبلت "آی- پد" هدیه بگیرند.

این در حالی است که نتایج تحقیقاتی که این موسسه برای کریسمس ۲۰۱۰ انجام داده بود نشان می‌داد که ۳۱ درصد از کودکان ۶ تا ۱۲ سال رویای داشتن یک "آی- پد" را داشته‌اند.

در رتبه دوم این طبقه‌بندی، پخش کننده "آی- پاد لمسی" با سطح علاقه‌مندی ۳۰ درصد از کودکان قرار گرفت.
درحالی که "آی‌فون" که آرزوی ۲۷ درصد از کودکان زیر ۱۲ سال است در سکوی سوم ایستاد.

به بیانی ساده، اپل شرکتی است که توانسته جای خود را در میان رویاها و آرزوهای کودکان باز کند. هرچند در این نظرسنجی ۲۵ درصد از مصاحبه شوندگان کم سن اظهار داشتند که یک تبلت غیر از "آی- پد" می‌خواهند اما تنها ۱۹ درصد از آنها گفتند که یک تلفن همراه هوشمند غیر از محصول شرکت کوپرتینو به ریاست "تیم کوک" را می‌خواهند.

براساس گزارش وب نیوز، از میان کنسول‌های بازی، دستگاه Nintendo ۳DS با جلب توجه ۲۵ درصد از کودکان در راس ایستاد و "ایکس باکس ۳۶۰" با ۲۳ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.
 
کد مطلب: 20260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام