۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۱
همكاري دو پيشرو دنياي سرعت

کسپرسکی در دنیای فرمول یک

ايتنا- آزمايشگاه كسپرسكي، شركت پيشرو در ارائه راه‌حل‌هاي امنيت اطلاعات اعلام كرد که قصد دارد در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ با تیم فرمول یک Scuderia Ferrari همکاری نماید.
یوجین کسپرسکی (چپ) و انزو فراری (راست)
یوجین کسپرسکی (چپ) و انزو فراری (راست)

به گزارش موسسه دیده‌بان آی‌تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، شرکت کسپرسکی در فینال مسابقات مارپیچ بزرگ فرمول یک ابوظبی اعلام کرد که حامی رسمی مسابقات برای دو سال آینده خواهد بود.

براساس این گزارش، همکاری کسپرسکی با تیم موفق Scuderia Ferrari خواهد بود. البته همکاری با فراری به سال گذشته و زمان مسابقات قهرمانی موتورسواری Le Mans باز می‌گردد.
آن همکاری موفق سبب گردید که شرکت کسپرسکی دامنه حمایت خود را به مسابقات فرمول یک نیز گسترش دهد و لوگوی شرکت روی ماشین‌های مسابقه نقش ببندد و برند شرکت بیش از پیش جهانی شود.

یوجین كسپرسكي، مدیرعامل شرکت در این زمینه می‌گوید: ما وقتی کاری را در شرکت انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم که آن کار را بهتر از قبل و متفاوت با قبل به انجام برسانیم.
وی می‌افزاید: به همین سبب برای انتخاب برند جدیدی برای همکاری به نحوه کار آن، نوآوری‌هایی که داشته، کیفیت آن و موفق بودن آن بسیار توجه می‌کنیم. زیرا خودمان در شرکت نیز همواره سعی می‌کنیم که به همین نحو عمل کنیم. در نتیجه انتخابمان تیم فراری در فرمول یک یعنی موفق‌ترین تیم ماشین سواری فرمول یک بوده است.

این گزارش می‌افزاید: برندهای کسپرسکی و فراری در سطح جهانی از اعتبار خوبی برخوردار هستند و کیفیت، نوآوری در فناوری و قابلیت اعتماد وجوه مشترک هر دو شرکت است. نکته جالب توجه دیگر در این زمینه هم مشابه بودن نام هر دو شرکت با نام موسسان آن است.

یوجین کسپرسکی و انزو فراری مدیران و موسسان موفق و نوآور شرکت‌های کسپرسکی و فراری هستند. شرکت کسپرسکی ۱۳ سال است که درخط مقدم مبارزه با تهدیدات دنیای سایبر و امن ساختن فضای مجازی برای کاربران است. شرکت فراری نیز همواره ایمنی و قدرت را به خریداران اتومبیل‌هایش ارزانی داشته است.

سرعت نیز دیگر مشخصه مشترک دو شرکت است.
فراری متخصص ساختن سریع‌ترین خودروهای دنیاست و آزمایشگاه کسپرسکی سریع‌ترین واکنش را نسبت به بروز تهدیدات آنلاین نشان می‌دهد. نکته آخر آنکه هر دو شرکت در حوزه‌های کاری خود رهبر محسوب می‌شوند.

درباره آزمايشگاه كسپرسكي
آزمايشگاه كسپرسكي ارائه كننده نرم‌افزارهاي امنيتي و حفاظت از سيستم‌ها در برابر تهديداتي همچون ويروس‌ها، جاسوس‌افزارها، بدافزارها، نفوذگران، كلاهبرداري‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمايشگاه كسپرسكي داراي بالاترين نرخ حفاظت از سيستم‌ها و سريع‌ترين زمان نشان دادن عكس‌العمل در برابر تهديدات هستند.

اين محصولات براي كاربران خانگي، شركت‌هاي كوچك و متوسط، سازمان‌هاي بزرگ و كاربران موبايل ارائه مي‌گردند. فناوري حفاظتي كسپرسكي همچنين در بسياري از محصولات و خدمات شركت‌هاي امنيتي سراسر جهان به كار گرفته مي‌شود.

لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با روابط عمومي در ايران تماس بگيريد. موسسه ديده‌بان آی‌تی، روابط عمومي كسپرسكي در ايران
تلفن: ۲۲۳۶۱۶۵۹ – فكس: ۲۲۳۶۱۶۵۹ - همراه: ۰۹۱۹۵۱۵۱۱۶۵
پست الكترونيك: kaspersky@didehban.com
کد مطلب: 16238
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام