۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۱

کسپرسکی یکی از سه برند برتر آنتی‌ویروس خواهد شد

ايتنا - يوجين كسپرسكي: امسال ما از هر هنگام دیگر به موقعیت تبدیل شدن به یکی از سه توسعه دهنده راه‌حل‌های امنیت آی‌تی در بازار جهانی نزدیک‌تر هستیم.

آزمايشگاه كسپرسكي، شركت پيشرو در ارائه راه حل هاي امنيت اطلاعات برنامه‌های خود برای بازسازی ساختار سازمانی خود و مطرح شدن به عنوان یکی از سه ارائه دهنده برتر راه‌حل‌های امنیتی آی‌تی را در سال ۲۰۱۱، اعلام کرد.

به گزارش ایتنا از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، یوجین کسپرسکی، مدیرعامل و یکی از موسسان کسپرسکی در این باره می‌گوید:« امسال ما از هر هنگام دیگر به موقعیت تبدیل شدن به یکی از سه توسعه دهنده راه‌حل‌های امنیت آی‌تی در بازار جهانی نزدیک‌تر هستیم. برای نیل به این هدف بزرگ ما بايد نرخ کنونی رشدمان را حفظ کنیم و بار دیگر به عنوان یک شرکت نشان دهیم که می‌خواهیم در عالی‌ترین سطح رقابت باقی بمانیم. با ایجاد ساختار سازمانی خود به صورت جهانی انتظار داریم به هدف خود مبنی بر تبدیل شدن به یکی از سه بازیگر بزرگ بازار جهانی تا پایان سال ۲۰۱۱ نایل شویم.»

بنابر نتایج عملکرد کسپرسکی در سال ۲۰۱۰، این شرکت رشد چشمگیری در تمام مناطق داشته است. در سطح جهانی، درآمدهای شرکت رشد سالانه ۳۸درصد را نشان می‌دهد و از ۵۰۰ میلیون دلار بالاتر رفت.
موفق‌ترین مناطق فعالیت در سال ۲۰۱۰برای آزمایشگاه کسپرسکی از این قرار بودند: اروپا، جایی که درآمدهای کمپانی ۱۶درصد افزایش داشت و به ۱۲۱میلیون دلار رسید؛ ایالات متحده و کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی، که شاهد رشد ۶۸ درصدی و درآمدی در حد ۱۳۴ میلیون دلار بود. در منطقه آسیای جنوب شرقی و ژاپن نيز شرکت رشد رویایی ۱۱۱ درصد را تجربه کرد که نتیجه‌اش ۵۵ میلیون دلار درآمد بوده است. همچنین سال ۲۰۱۰ سالی موفق برای کسپرسکی در میان کشورهای مشترک‌المنافع، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا بود؛ جایی که درآمد مجموع درآمدش (با ۳۵درصد افزایش در مقایسه با سال ۲۰۰۹) بالغ بر ۱۳۱ میلیون دلار شد.

این سطوح قابل تأمل از توسعه مناطق به مفهوم آن است که کسپرسکی در آستانه تبدیل شدن به یکی از سه سازنده برتر راه‌حل‌های امنیتی برای کاربر نهایی می‌باشد.

به عنوان بخشی از استراتژی شرکت برای رشد مداوم کسب و کار و به منظور نیل به افزایش سهم بازار طبق برنامه، تیم مدیریت کسپرسکی فرایندی را برای بازسازی ساختار سازمانی شرکت در دو قسمت مهم و استراتژیک، یعنی توسعه محصول و شبکه فروش منطقه‌ای آنها، آغاز کرده است.
یکی از عوامل اصلی رشد کسپرسکی پلتفرم تکنولوژیک یکپارچه برتر آن است که به صورت داخلی توسعه داده شده و به عنوان مرجعی واحد برای تمام محصولات شرکت با هدف بخش‌های مختلف بازار به هدف‌گذاری شده است.

در ماه مارس ۲۰۱۱ تصمیم برآن شد که این پروسه با ایجاد یک بخش واحد که استراتژی محصول هر سه منطقه کسب و کار جاری شرکت (یعنی محصولات و خدمات مشتریان، راه‌حل‌های شرکتی و ارائه مجوز استفاده برای دیگر فروشنده‌ها) را سرپرستی خواهد کرد، هرچه بیشتر تقویت شود.
در همین راستا، پتر مرکولوف، سرپرست سابق قسمت ارتباط‌های فناورانه، به عنوان مدیر بخش محصولات منصوب شد.
وی می‌گوید: «هدف ما حفظ موقعیت‌های پیشگام در تمام بخش‌هایی که شرکت فعالیت دارد، می‌باشد و برای نیل به این مهم بایستی فعالانه توسعه محصولات و راه‌حل‌هایمان را در تطابق با تقاضاهای بازار تداوم بخشیم. تخصص بین‌المللی گسترده شرکت در مصاف با تهدیدهای اینترنتی، مزیتی عمده خصوصا در زمینه امنیت آی تی است. ما اطمینان داریم که این معلومات مزایایی واقعی برای کاربران راه‌حل‌های شرکت به ارمغان می‌آورد. با ایجاد یک قسمت واحد که مسئولیت توسعه محصول و خدمات را برعهده داشته باشد، راه‌حل‌های جدید و بروز کسپرسکی هرچه بیشتر جامع خواهند شد تا محافظتی یکپارچه را برای کاربرانمان حاصل کنند.»

در مارس ۲۰۱۱ مدیریت کسپرسکی این تصمیم را نیز اتخاذ کرد که راهبرد شرکت را در خصوص مدیریت شبکه فروش‌های منطقه‌ای بازنگری و بخشی واحد ایجاد کند که فروش‌های جهانی را توسعه دهد و حفظ کند و مسئول مستقیم فروش و بازاریابی در اروپا و آمریکای شمالی باشد.

در همین راستا، استیو اورن‌برگ، مدیر عامل سابق کسپرسکی در آمریکا، به عنوان مسئول ارشد بخش فروش منصوب شد.
وی می‌گوید: «در حال حاضر، کسپرسکی یک شرکت بین‌المللی واقعی با یک ساختار فروش جهانی است. با تلفیق تمام واحد‌های فروش در یک بخش، کسپرسکی می‌تواند راهبردی یکپارچه را برای ارتباط با شریکان و مشتریان، پیاده کند. و در نتیجه یک سطح بالا و یکنواخت از خدمات برای کاربران در تمام کشورهای جهان را متضمن شود.»

لابراتوار کسپرسکی در نظر دارد این تغییرات را در ساختار سازمانی خود تا پایان نیمه نخست ۲۰۱۱ تکمیل کند.
به گفته تیم مدیریتی، ساختار مدیریتی متمرکز جدید به شرکت اجازه خواهد داد تا به طور موثرتری کسب و کار خود را در سطح جهان توسعه دهد و رشدی با ثبات را تضمین کند و موقعیت خود را در بازار جهانی امنیت آی‌تی تقویت کند.
کد مطلب: 17772
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام