۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

گزارش تصویری ایتنا: رخداد ویژه مایکروسافت

ایتنا- رخداد مایکروسافت با محوریت رونمایی از دستگاه‌ها و گجت‌های جدید مایکروسافت سرفیس در تاریخ دوم اکتبر برگزار شد.
رخداد مایکروسافت با محوریت رونمایی از دستگاه‌ها و گجت‌های جدید مایکروسافت سرفیس در تاریخ دوم اکتبر برگزار شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، مایکروسافت در رخداد دوم اکتبر خود به رونمایی از محصولات جدیدی با برند سرفیس پرداخت. این محصولات دامنه گسترده‌ای داشتند و از تراشه‌ها و لپ‌تاپ‌های جدید تا ایرباد جدید این کمپانی را شامل می‌شدند. در ادامه به معرفی این محصولات جدید خواهیم پرداخت.

سرفیس لپ‌تاپ 3: این لپ‌تاپ بسیار نازک در اندازه‌های 13.5 و 15 اینچ در دسترس است. همچنین مایکروسافت این بار  رنگ‌های بسیار متفاوتی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. نسخه 13.5 اینچی این لپ‌تاپ از تراشه نسل دهم و چهار هسته‌ای اینتل بهره‌مند است که سرعت آن سه برابر تراشه مک‌بوک ایر است. نسخه 15 اینچی سرفیس نیز از پردازنده AMD Ryzen استفاده می‌کند. قیمت نسخه‌های کوچک و بزرگ سرفیس 3 به ترتیب  از 999 و 1199 شروع می‌شود و هردوی آن‌ها در 22 اکتبر برای فروش آماده خواهند شد.
 
سرفیس پرو 7: اولین خبر خوب در رابطه با سرفیس پرو 7 این است که از USB-C پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ 2 در 1 با پردازنده‌ای قوی‌تر و عمر باتری بسیار بهتر  می‌تواند تا یک روز همراه شما باشد. این گجت هم‌اکنون از قلم ویژه‌ای برخوردار شده است که تجربه استفاده از دستگاه‌های 2 در 1 را کاملاً متفاوت می‌کند. این لپ‌تاپ با قیمت 749 دلار هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است.
 
 
 
سرفیس ایرباد: مایکروسافت از هدفون جدیدی به نام سرفیس ایرباد رونمایی کرد که می‌توان با فرمان صوتی آن را کنترل کرد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به دو میکروفون کارگذاری شده در هر گوشی اشاره کرد. همچنین با فرمان‌های ضربه زدن و کشیدن دست روی گوشی‌ها می‌توان کارهای جالبی نظیر اتصال به اسپاتیفای یا تغییر اسلایدهای یک فایل پاورپوینت را انجام داد. این لپ‌تاپ با قیمت 249 دلار به بازار عرضه می‌شود.
 
سرفیس پرو اکس: این لپ‌تاپ لمسی با ضخامت 5.3 میلیمتر و وزن 1.68 پوند به بازار عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش 13 اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن  2880 در  1920 اینچ عرضه می‌شود و تراشه آن هم پردازنده SQ1 تولید شده توسط مایکروسافت است. این لپ‌تاپ برای اولین بار با موتور تجهیز شده با هوش مصنوعی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه از 999 دلار شروع می‌شود و تاریخ عرضه آن هم 5 نوامبر است.
 
سرفیس نئو: مایکروسافت تصمیم دارد سرفیس نئو را با دو صفحه‌نمایش به بازار عرضه کند. این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل و قلم مغناطیسی رونمایی می‌شود و همچنین کیبورد متحرکی در قسمت پایین آن قرار دارد. این کیبورد می‌تواند از دستگاه جدا شده و به‌صورت بی‌سیم نیز کار کند. این دستگاه با ویندوز 10X در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.
 
مایکروسافت سرفیس دو: این تلفن همراه هوشمند اندرویدی با دو صفحه‌نمایش 5.6 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت اعلام کرده است که این دستگاه را نه به چشم یک تلفن همراه هوشمند بلکه به‌عنوان یک دستگاه ارتباطی نگاه کنید چرا که خلاقیتی که می‌توانید در استفاده از آن به کار ببرید انقدر زیاد است که این دستگاه در زمره تلفن‌های همراه هوشمند جای نخواهد گرفت. این تلفن نیز به همراه مایکروسافت نئو در سال 2020 به بازار عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 58419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام