۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵

سرفیس بوک 15 اینچی کسب و کارها را هدف قرار داده است

ایتنا- مایکروسافت نسخه‌ای از لپ‌تاپ 15 اینچی سرفیس 3 را با پردازنده اینتل و تنها برای مشتریان تجاری خود عرضه خواهد کرد.
سرفیس بوک 15 اینچی کسب و کارها را هدف قرار داده است
شرکت مایکروسافت نسخه‌ای از لپ‌تاپ 15 اینچی سرفیس 3 را با پردازنده اینتل و تنها برای مشتریان تجاری خود عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، زمانی که مایکروسافت از سرفیس 3 رونمایی کرد، اعلام کرد که این لپ‌تاپ در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها 13.5 اینچی بوده و از پردازنده نسل دهم Ice Lake اینتل استفاده می‌کند، و دیگری که 15 اینچی است از پردازنده Ryzen کمپانی‌ ای ام دی بهره‌مند خواهد شد.
 
با این‌ حال به نظر می‌رسد که نسخه دیگری از این لپ‌تاپ وجود دارد که 15 اینچی بوده و از تراشه 10 نانومتری Ice Lake اینتل پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، این نسخه تنها در فروشگاه کسب‌ و کارهای سرفیس عرضه می‌شود و کاربران عادی قادر به خرید آن نیستند.
البته اگر شما از مشتریان تجاری مایکروسافت هستید می‌توانید هم‌اکنون این دستگاه را در دو نسخه پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم یا پردازنده Core i7 با 16 یا 32 گیگابایت رم خریداری کنید.
 
 
همچنین مدل ضعیف‌تر با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل قوی‌تر با انتخاب‌های حافظه  256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی به بازار عرضه می‌شود.
 
مدلی که به پردازنده Core i5 مجهز است با برچسب قیمتی 1549 پوندی عرضه می‌شود و مدل قوی‌تر بر اساس انتخاب‌های مختلف حافظه داخلی به ترتیب به قیمت‌های 1779 و 2679 پوند به فروش می‌رسد.
اگر بخواهیم این قیمت‌ها را مدل برخوردار شده از تراشه ای ام دی 5 مقایسه کنیم، می‌بینیم که آنها 1469 پوند قیمت دارند و برترین نسخه که با تراشه رایزن 7 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود به قیمت 2049 پوند به فروش می‌رسد.
 
این سری از لپ‌تاپ‌ها علاوه بر پردازنده قوی با عمر باتری یک‌روزه و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع عرضه می‌شوند و درگاه‌های یواس‌بی نوع C نیز در آنها دیده می‌شود.
 
کد مطلب: 58436
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام