۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹

مدیرعامل Salesforce بیش از ۳۷ هزار سهام خود را فروخت

ایتنا - با این اتفاق مدیرعامل Salesforce هم‌اکنون 38.7 میلیون سهام این شرکت را در اختیار دارد که مجموع ارزش آنها 2.3 میلیارد دلار برآورد می‌شود.
مدیرعامل Salesforce بیش از ۳۷ هزار سهام خود را فروخت


"مارک بنیوف"(Marc Benioff) مدیرعامل شرکت Salesforce.com در آخرین روز سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۷ هزار و ۵۰۰ سهم خود در این شرکت را به فروش رساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از میدایست‌تایم، مدیرعامل Salesforce.com که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی در جهان محسوب می‌شود هر یک از این ۳۷ هزار سهم را با قیمت ۶۰.۵۹ دلار به فروش رساند و با این اتفاق در مجموع ۲.۲ میلیون دلار از سهام Salesforce واگذار شد.

با این اتفاق مدیرعامل Salesforce هم‌اکنون ۳۸.۷ میلیون سهام این شرکت را در اختیار دارد که مجموع ارزش آنها ۲.۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

 

لازم به ذکر است که بنیوف پیش از این در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۵ هزار سهم، در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۵ هزار سهم، در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۳ هزار سهم، در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۵ هزار سهم و در تاریخ ۱۵ دسامبر ۳۷ هزار سهم خود را واگذار کرده است.
هنوز به درستی مشخص نیست که چرا مدیرعامل Salesforce طی ماه پایانی از سال ۲۰۱۴ میلادی این تعداد سهام خود را به فروش رسانده است.

برخی کارشناسان اعلام کردند که مدیرعامل Salesforce در حالی سهام این شرکت را واگذار می‌کند که طی چند ماه اخیر انتقادات فراوانی به نرم‌افزارهای آن در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) وارد شده و میانگین ارزش سهام این شرکت در تالارهای بورس کاهش یافته است.
 
کد مطلب: 33906
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام