۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸

ابزار کلان داده‌های Salesforce به‌روز شد

ایتنا - با Analytics Cloud شرکت Salesforce کاربران سازمانی می‌توانند ابزار تحلیل داده‌ها را را روی دستگاه موبایلی در اختیار داشته باشند.
ابزار کلان داده‌های Salesforce به‌روز شد


به دنبال افزایش محبوبیت کلان داده‌ها(Big Data)، تلاش برای افزایش دسترسی مدیران کسب و کار به ابزارهای تحلیلی بیشتر می‌شود و تولیدکنندگان نرم‌افزار در این راستا ابزارهایی را مخصوص دستگاه‌های موبایلی روانه بازار می‌کنند تا آسان‌تر بتواند از تحلیل کلان داده‌ها بهره برد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، در همین راستا شرکت Salesforce.com سیستم پردازش ابری Wave Analytics Cloud خود را برای دستگاه‌های موبایلی به‌روز کرد.

«آنا رزنمن» مدیر مرکز تحلیل‌های ابری Salesforce گفت: «کاربران سازمانی در زمینه دسترسی به داده‌ها با محدودیت‌های فراوانی مواجه هستند. در این میان دسترسی به ابزارهای موبایلی می‌تواند یک راه چاره محسوب شود و دسترسی آنها را به سیستم‌های تحلیلی بیشتر کند.»

او توضیح داد:‌ «بخش اعظم پلتفورم‌های هوشمند سازمانی(BI) موجود در بازار برای کاربران سازمانی طراحی نشده‌اند. اگر شما در بخش فروش یا خدمات مشتری مشغول به کار هستید، می‌بایست اجازه ورود به سیستم را داشته باشید و برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود زمان زیادی را منتظر بمانید. گزارش نهایی مربوط به کلان داده‌ها در بخش‌های مختلف سازمان با تاخیر فراوان ارسال می‌شود.»

 

اما ابزار Analytics Cloud شرکت Salesforce تلاش کرده است بخشی از این مشکلات را برطرف کند و با به‌روزرسانی آن کاربران سازمانی هم‌اکنون می‌توانند این قابلیت‌ها را روی دستگاه موبایلی در اختیار داشته باشند.

شرکت Salesforce اعلام کرد که تمرکز آن در محصول جدید بر سه قابلیت اصلی Wave Mobile Connector،‌ Wave Mobile Dashboard Designer و Wave Links معطوف شده است.
 
کد مطلب: 34810
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام