۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶

قابلیت‌های جدید برای خدمات پردازش ابری Salesforce

ایتنا - این قابلیت جدید با اتوماسیون فضای کاری، می‌توان فرآیندهای مختلف در سازمان مانند پشتیبانی از موارد بیشتر در واحد فروش یا بازایابی را سرعت بخشد.
قابلیت‌های جدید برای خدمات پردازش ابری Salesforce


شرکت Salesforce از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان محصول جدیدی را با نام «موتور هوشمند» برای سیستم Service Cloud خود با هدف تحلیل بهتر داده‌ها، ارتقاء خدمات کاربری و اتصال تعداد بیشتری دستگاه الکترونیکی عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Salesforce بر این باور است که علوم و خدمات کاربری هوشمند باعث خواهند شد در آینده نزدیک تعداد بیشتری از دستگاه‌ها به اینترنت متصل شوند.
همان طور که اینترنت اشیاء(IoT) هر روز گسترده‌تر می‌شود، نیاز کاربران برای بهره‌مندی از خدمات مختلف افزایش می‌یابد.

این قابلیت جدید با اتوماسیون فضای کاری، می‌تواند فرآیندهای مختلف در سازمان مانند پشتیبانی از موارد بیشتر در واحد فروش یا بازایابی را سرعت بخشد.
به طور ویژه گفته شده است که این محصول سیستم فروش را هدایت می‌کند و به عنوان مثال، می‌تواند به عنوان ابزار کاربردی برای تیم مدیریت فروش مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم Intelligent Workload Management که همزمان با این قابلیت ارائه شده است نیز به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از Service Cloud به صورت خودکار مدیریت فرآیند داخلی را در دست بگیرند.

 

آخرین قابلیت جدید Salesforce با نام Seamless Omni-Channel معرفی شده است که امکان ارتباط مشتریان با سازمان را فراهم می‌کند و برای برقراری ارتباط مجدد با آنها، نیاز به شناسایی مجدد هر مشتری را از بین می‌برد.

شرکت Salesforce اعلام کرد که Service Cloud به ازای هر کاربر در هر ماه ۱۳۵ دلار هزینه دارد و قابلیت Intelligence Engine از پایان سال جاری در اختیار عموم سازمان‌ها قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب: 35101
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام