۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴

سازگاری امضای دیجیتالی Adobe با نرم‌افزارهای Salesforce

ایتنا - شرکت Adobe اعلام کرد که در استراتژی‌های جدید خود خدمات سازمانی را در اولویت قرار داده است.
سازگاری امضای دیجیتالی Adobe با نرم‌افزارهای Salesforce


شرکت Adobe برای قابلیت‌های امضای الکترونیکی در خدمات ابری Document Cloud خود ابزارهای جدید عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.د.نت، علاوه بر این به‌روزرسانی،‌ Adobe طرح جدیدی را برای گسترش همکاری‌ها با شرکای خود آغاز کرد و به موجب آن محصولات خود را با نر‌م‌افزارهای سازمانی سه شرکت Workday، SAP Ariba و Salesforce سازگار کرد.

این شرکت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد: «شرکت Workday در زمینه سرعت‌دهی به فرآیندهای سازمانی فعالیت می‌کند و کاربران آن هم‌اکنون می‌توانند خدمات Adobe eSign را در اختیار بگیرند. این قابلیت مخصوص امضای دیجیتالی از طریق ۴۰۰ سرویس مختلف Workday برای سازمان‌های سراسر جهان ارائه می‌شود.»

در ادامه این بیانیه گفته شد: «شرکت Salesforce از خدمات امضای دیجیتالی در سیستم‌های مدیریت و فروش خود استفاده می‌کند و بزرگ‌ترین ارائه دهنده راهکارهای امضای دیجیتال در جهان محسوب می‌شود. سیستم Salesforce Platform هم‌اکنون به صورت کامل با ابزار کاربردی Adobe Lightning سازگار شده است.»

 

در این بیانیه همچنین گفته شد: «شرکت Ariba ابزارهای فرآیند سازمانی Streamline را با قابلیت‌های کنترلی و امنیتی ویژه ارائه می‌دهد و خدمات eSign هم‌اکنون با آنها سازگار شده است.»

شرکت Adobe اعلام کرد که در استراتژی‌های جدید خود خدمات سازمانی را در اولویت قرار داده است و از این طریق می‌کوشد به صورت گسترده‌تر در بازار جهانی نرم‌افزار گام بردارد.
 
کد مطلب: 38713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام