۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳

Salesforce شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای SaaS خرید

ایتنا - پس از انتشار خبر مربوط به واگذاری مذکور،‌ ارزش هر سهام شرکت Demandware در تالار بورس آمریکا 56 درصد افزایش یافت.
Salesforce شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای SaaS خرید


شرکت salesforce.com همچنان در عرصه نرم‌افزارهای سازمانی پیش می‌رود و بر اساس آخرین خبرهای به دست آمده این مرکز قراردادی منعقد کرده است تا به موجب آن با پرداخت ۲.۸ میلیارد دلار شرکت Demandware که در حوزه راهکارهای تجارت الکترونیک و نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات (SaaS) فعالیت می‌کند را خریداری کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زاکس، شرکت Demandware که دفتر مرکزی آن در شهر بورلینگتون واقع شده است با سیستم‌های خود از سایت‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌های موبایلی و سیستم‌های دیجیتالی فروش کالا پشتیبانی می‌کند.

این شرکت سیستم‌های نرم‌افزاری محبوبی را از جمله Demandware Commerce Center، Demandware LINK، Development Platform و Commerce Cloud در اختیار سازمان‌های جهانی می‌گذارد و از مشتریان اصلی آن می‌توان به سازمان‌های بزرگ، مراکز فروش کالا، برندهای مشهور و کارخانه‌ها اشاره کرد.

 

بر اساس توافقات صورت گرفته شرکت Salesforce قصد دارد به‌ازای هر سهام از شرکت نرم‌افزاری مذکور ۷۵.۰۰ دلار پول نقد پرداخت کند. پیش‌بینی شده است این قرارداد و واگذاری در فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی کامل شود.

پس از انتشار خبر مربوط به واگذاری مذکور،‌ ارزش هر سهام شرکت Demandware در تالار بورس آمریکا ۵۶ درصد افزایش یافت. تا پیش از این هر سهام این شرکت نرم افزاری به قیمت ۴۷.۹ دلار معامله می‌شد که روز گذشته این رقم به ۷۴.۸ دلار رسید.
 
کد مطلب: 43317
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام