۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹

خرید جدید Salesforce در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی هوشمند

ایتنا - هنوز جزییات مالی خرید جدید Salesforce اعلام نشده است. ولی هر دو شرکت با انتشار بیانیه‌های مجزا واگذاری مذکور را تایید کردند.
خرید جدید Salesforce در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی هوشمند


شرکت Salesforce.com بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهان اعلام کرد استارت‌آپ تولیدکننده ابزارهای تحلیلی و هوشمند سازمانی موسوم به BeyondCore را در قالب بخشی از استراتژی خود برای توسعه نرم‌افزارهای هوشمندتر خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «مارک بنیوف» مدیرعامل Salesforce با انتشار توئیتی در این زمینه توضیح داد: «بسیار خرسندم که اعلام کنم شرکت BeyondCore را خریداری کرده‌ایم تا از قابلیت‌های هوش مصنوعی در ابزارهای تحلیل مبتنی بر فضای پردازش ابری استفاده کنیم.»

هنوز جزئیات مالی خرید جدید Salesforce اعلام نشده است. ولی هر دو شرکت با انتشار بیانیه‌های مجزا واگذاری مذکور را تایید کردند.

شرکت BeyondCore که دفتر مرکزی آن در شهر سان ماتئو در کالیفرنیا واقع شده است، هم‌اکنون محصولات خود را با پلتفرم Salesforce ادغام می‌کند.

 

این شرکت در همایش Gartner BI که اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود برای نخستین نسخه ادغام شده نرم‌افزارهای سازمانی خود با محصولات Salesforce را به نمایش گذاشت و از محصول جدیدی با نام BeyondCore 7 رونمایی کرد.

«آریجیت سِنگوپا» مدیرعامل این استارت‌آپ گفت: «کاربران سازمانی این روزها به سیستم‌ها و خدمات پیچیده‌تر نیاز دارند و ابزارهای تحلیلگر هوشمند بهترین فناوری برای پاسخگویی به نیاز آنها محسوب می‌شوند. واگذاری شرکت ما به Salesforce این فرصت را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند در آینده نزدیک سیستم‌های جامع‌تر و کارآمدتری را در اختیار بگیرند.»
 
کد مطلب: 44830
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام