۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸

Salesforce انرژی مورد نیاز خود را از باد تامین می‌کند

ایتنا - Salesforce هیچ مرکز داده اختصاصی در اختیار ندارد و برای ارایه خدمات ابری،‌ مراکز داده مورد نیاز خود را اجاره می‌کند.
Salesforce انرژی مورد نیاز خود را از باد تامین می‌کند


شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی Salesforce از انعقاد قرارداد ۱۲ ساله با یک شرکت تامین کننده انرژی بادی خبر داد تا به موجب آن نیروی مورد نیاز برای مراکز داده خود را تامین کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس این توافقات قرار است Salesforce از مزرعه توربین‌های بادی که در منطقه ویرجینیای غربی آمریکا واقع شده است معادل ۴۰ مگاوات برق دریافت کند که این رقم از مجموع انرژی مصرفی در مرکز داده استیجاری این شرکت بیشتر است.

این خبر در حالی منتشر شده است که شرکت Salesforce در نظر دارد ۱۰۰ درصد انرژی مورد نیاز خود در بخش‌های مختلف را از منابع تجدیدشدنی به دست آورد.

لازم به ذکر است که Salesforce هیچ مرکز داده اختصاصی در اختیار ندارد. این شرکت مانند بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات پردازش ابری فضای مورد نیاز خود را از اپراتورهای بزرگ مرکز داده اجاره می‌کند و بر این اساس هیچ مرکز داده‌ای برای خود نمی‌سازد.

 

شرکت Salesforce در مقابل مراکز داده اجاره‌ای قرارداد مجزایی را برای مصرف انرژی منعقد می‌کند تا برق مورد نیاز خود را بخرد. این شرکت هم‌اکنون تصمیم گرفته است این انرژی را از باد،‌ خورشید و دیگر منابع تجدید شدنی به دست آورد.

شرکت Salesforce در بیانیه جدید خود اعلام کرد که انرژی باد را جایگزین منابع سوختی تجدید نشدنی خواهد کرد و بر اساس پیش‌بینی‌های خود در نظر دارد ۱۰۰ درصد انرژی مصرفی در قسمت‌های داخلی را از منابع تجدید شدنی به دست آورد.
 
کد مطلب: 40049
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام