۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸

هوش مصنوعی انیشتین Salesforce روزانه بیش از یک میلیارد پیش‌بینی انجام می‌دهد

ایتنا - مدیرعامل سیلزفورس گفت که پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس، با نام انیشتین، از پیش‌بینی‌های این شرکت فراتر رفته و روزانه بیش از 1 میلیارد پیش‌بینی انجام می‌دهد.
هوش مصنوعی انیشتین Salesforce روزانه بیش از یک میلیارد پیش‌بینی انجام می‌دهد
  
مارک بنیوف مدیرعامل سیلزفورس در رویداد earnings call اخیر این شرکت گفت که پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس، با نام انیشتین، از برآوردهای این شرکت فراتر رفته و روزانه بیش از 1 میلیارد پیش‌بینی انجام می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت ciodive، این پلتفرم یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی که بر روی ابرها و سرویس‌های سیلزفورس تلفیق شده، به بخش لاینفکی از CRM این شرکت تبدیل گردیده است.
این پلتفرم در حفظ پیشتازی این شرکت در بازار نقشی حیاتی دارد؛ به قول بنیوف رقبا «هنوز نتوانسته‌اند هوش مصنوعی با کیفیت، قابلیت و مقیاسی ارائه نمایند که ما آن را عمیقاً در مجموعه کاربردیمان به شکلی وسیع تلفیق نموده‌ایم.»
 
مسئولان اجرایی، قیمت‌های مختلفی را برای انیشتین -بر مبنای پیچیدگی مورد استفاده- اعلام کرده و گفتند که انیشتین هنوز در ابتدای راه خود است و تیم «بسیار خلاقانه و نوآورانه فکر خواهد کرد تا موضوع حل شود.»
 
پلتفرم انیشتین هنوز نسبتاً جوان است. سیلزفرس نخستین بار این تکنولوژی را در ابرهای اپ، فروش، خدمات، بازاریابی و تحلیلی، جامعه و IoT عرضه نمود.
سیلزفورس از پلتفرم‌های ابری گوگل و AWS است،‌ضمن اینکه پلتفرم ابری گوگل در ماه نوامبر برای ارتباط مشتریان سیلزفورس با Analytics 360 و G Suite بسط داده شد.
 
سیلزفورس، پس از تلفیق بسیار فراگیر قابلیت‌های خود در میان پلتفرم‌هایش -به منظور جلب بینش و تعاملات فراوان- به تجربه بسیار موفقیت‌آمیز در رابطه با هوش مصنوعی (AI) می‌بالد.
با این وجود، بسیاری از شرکت‌ها همچنان در پیاده‌سازی AI با مشکل مواجهند، چه رسد به خلق یک طرح کسب‌وکار جامع حول آن.
 
این چارچوب یادگیری ماشین خودکارسازی شده برای انیشتین، امکان شکل‌دهی مدل‌های AI برای هر کاربر در هر مقیاسی را می‌دهد. در یک پرسش و پاسخ، ویتالی گوردون نایب -مدیر دیتا ساینس- گفت که ایجاد امکان ساخت مدل‌های مجزای AI برای انیشتین برای هر مشتری نیاز به خودکارسازی داشت.
ویتالی گفت: «با توجه به وجود بیش از 150 هزار مشتری، تنها راه به موفقیت رساندن چیزی در چنین مقیاسی استخدام ده‌ها هزار دانشمند داده جهت استفاده از AI برای خودکارسازی این فرایند است و این دقیقاً همان چیزی‌ست که تیم ما برای ساخت انیشتین انجام دادیم. ما AI را ساختیم تا AI را بسازیم.»
 
انیشتین، بیش از یک سال است که در جلسات هیئت مدیره «شرکت می‌کند» و نظر خود را، در حداقل یک موقعیت، به بینوف گزارش داده است؛ حتی درباره گزارش‌های یک کارمند نظر داده و به این شرکت برای حل یک مسئله نامعلوم کمک نموده است.
 
اخبار مربوط به انیشتین در ادامه رکوردشکنی‌های این شرکت مطرح شده و از پیش‌بینی‌های مقدماتی سه ماهه چهارم فراتر رفته است؛ بینوف از این شرکت خواسته است سال مالی 2022 درآمد خود را دو برابر کرده و به 20 میلیون دلار برساند که همراستا با هدف 60 میلیادر دلاری تا سال 2034 است.
این شرکت همچنان با قاطعیت و ثبات در بازار جهانی CRM پیشتاز است، موقعیتی که قوت آن ناشی از طیف وسیع و متنوعی از مشتریان است که در آن هیچ یک از مشتریان بیش از 5% از کل عایدی را به خود اختصاص نداده است.
 
کد مطلب: 52267
نام شما
آدرس ايميل شما


حسام شفیع
feedback
United States
بسیار مقاله جالبی بود، شرکت سلزفورس همیشه در حوزه ارتباط با مشتری نو آور بوده و بسیاری از قابلیت هایی که این شرکت می تواند به این سرعت و کیفیت بیرون بدهد به مدل ارائه خدمات بصورت ابری این شرکت برمی گردد با توجه به اینکه دیگر شرکت های بزرگ ارائه کننده نرم افزار همگی از دو مدل one premise و ابری پشتیبانی می کنند این دوگانگی باعث می شود نتوانند رشد و نوآوری به مانند سلزفورس داشته باشند
https://www.sarvcrm.com
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام