۵
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳

اندر حکایات آقای وزیر ارتباطات

ایتنا - فعاليت‌هاي چند ماه اخير آقاي نامي به عنوان وزير ارتباطات دولت دهم، بيشتر از آنكه شبيه كار يك وزير باشد، یاری کننده جرياني منحرف بوده است.



الف - مجتبی مرادی - محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم که در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه های اجرایی سخنرانی کرده است، همچون سایر اعضای حلقه انحرافی سخنی به زبان آورده که خارج از استانداردهای یک وزیر است و چسبندگی او به جریان انحرافی را به وضوح ثابت می‌کند.
آقای نامی گفته "صدا و تصویر آقا امام زمان(عج) از این لایه های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد". این سخن فی‌نفسه اشکالی در آن نیست اما وقتی از زبان مدعیان دروغینی چون حلقه انحرافی شنیده می‌شود، قضیه جالب می شود.

بدون شک حضور آقاي احمدی نژاد و چند نفر از وزرای دولت در کنار اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهم‌ترین مظاهر خلاف قانون این روزهای عالم سیاست تلقی می‌گردد که حتی صدای برخي از اعضاي هیأت دولت را هم در آورد.
بحث ما در اینجا اما چیزی غیر از اعمال خلاف قانون احمدی نژاد و مشایی است و آن همراهی کم نظیر وزیر ارتباطات دولت اقاي دكتر نامي با حلقه انحرافی است. چیزی که پیشتر و بيشتر از حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر دیده می‌شد!
وزیر ارتباطات در شرایطی مشایی را برای ثبت نام همراهی کرد که افرادی همچون الهام و ثمره هاشمی و زریبافان از این کار سر باز زدند و در دقیقه ۹۰ به اصطلاح پیچاندند.

پیش از این در جریان برگزاری مراسم به اصطلاح تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی که با حمایت بی دریغ وزارت ارتباطات برگزار شد نیز، آقای نامی وزیر ارتباطات در تمام طول مراسم احمدی نژاد را همراهی کرد. آنچه که در خصوص برگزاری پر سر و صدای مراسم جشن ورزشگاه آزادی دور از چشم عموم و مغفول ماند، منبع مالی تأمین هزینه این جشن بود. چیزی كه بیش از همه گفته و شنیده شد اينكه هزينه ميلياردي اين مراسم را اپراتور تلفن همراه رايتل بر عهده داشت. رايتل چرا؟ چون رايتل داراي رانت دولتي در گرفتن مجوزهاي انحصاري تماس تصويري و اينترنت پر سرعت از وزارت ارتباطات است و در ازاي اين رانت چرب و شيرين، خوش خدمتي ميزباني جشن ورزشگاه آزادي را براي دولت انجام داد و در واقع آقاي نامي نه بعنوان وزير، بلكه بعنوان ميزبان در روز مراسم همرا رئيس جمهور بود.

اشتباهات آقاي وزير جديد ارتباطات به همين جا ختم نمي شود.
ايشان اخيرا در يكي از مراسمات رسمي كه رئيس جمهور در آن سخنراني داشت، براي آنكه ارادت قلبي خود را به آقاي احمدي نژاد نشان دهد، بعنوان محافظ وي عمل كرده و تمام مدت سخنراني احمدي نژاد در پشت سر وي به صورت ايستاده قرار گرفت كه حتي صرفا جهت اطلاع بخش خبري ۲۰:۳۰ نيز به آن واكنش نشان داد.

اينها را داشته باشيد و همه را بگذاريد كنار آن طرح جنجالي دولت مبني بر ادغام وزارت راه و وزارت ارتباطات و بعد ببينيد چه چيزي از داخل آن بيرون مي آمد.
معلوم مي شود كه آقايان در پس پرده براي وزارت ارتباطات نقشه هايي در سر داشتند كه به نتيجه نرسيده و از اين بابت ناراحتند و دنبال جنجال سازي هستند.

اخيرا هم كه شوراي عالي فضاي مجازي به عنوان يك نهاد فراقوه‌اي وارد عمل شده و مركز ملي فضاي مجازي را تاسيس نموده و آقاي نامي هم يكي از اعضاي آن به حساب مي آيد، وزارت ارتباطات با راه‌اندازي جنجالي دوباره پيرامون پژوهشگاه فضاي مجازي كه پيش از اين با حكم شوراي عالي اداري بعنوان زيرمجموعه به مركز ملي فضاي مجازي منتقل شد، خواستار بازگشت پژوهشگاه فضاي مجازي به زيرمجموعه خود شده است.

من حيث المجموع، فعاليت‌هاي چند ماه اخير آقاي نامي به عنوان وزير ارتباطات دولت دهم، بيشتر از آنكه شبيه كار يك وزير باشد، یاری کننده جرياني منحرف بوده است كه توپ اختلاف را در بين دستگاه‌هاي حاكميتي جمهوري اسلامي مي اندازند تا منافع نامشروع و غيرقانوني خودشان را تامين كنند و چه به قول قرآن كريم: چه بد عاقبتي در انتظار آنان است! 
 
 

کد مطلب: 26251
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
واقعا متاسفم که مسئولین در عزل و نصب هاشون اینقدر به مسئولیت عمل میکنند. چرا افرادی رو سرپرست پست های حساس میکنند که نه تخصص دارند و نه سواد و درکشون اینقدر بالا هست که از گفتن حرف های مالیخولیایی و مسئله ساز خودداری کنند؟
feedback
نه تخصص
نه سواد
نه درک
نه قدرت تحلیل
نه قدرت پاسخگویی
نه اندیشه منطقی
نه خیلی چیزهای دیگه
درورد بر شایسته سالاری
امیر
feedback
از این شایسته سالاری ها داغونم آقا ...داغون، لِهِ لِه ...
مرتضی
feedback
این 20:30 هم اخبار جالبی پخش میکنه، نمیشه یکار هم شده بره دنبال خبرهای تورم و پسرفت پروژه های حساس و خبرهایی که واقعا" بخواد مشکلاتی رو حل کنه همش انگار حول و حوش یه سری خبرها و یه عده دارن میگردن که گفتن و یا نگفتنشون دردی رو دوا نمیکنه مشکل جای دیگه است که دنبال علتش نمیگردن مثل همین گرانی و تورم پاسخگو نبودن و...
a.a
feedback
متاسفم از دروغ پردازيهاي نا بجا چون ضحبت آقاي وزير چيز ديگري بود كه گفتند در گذشته اگر درباره امام زمان وظهور ايشان سوال ميشد يكي از ابهامات آن بود كه چگونه صداي آن حضرت در يك لحظه در تمام دنيا شنيده و تصوير ايشان را همه مشاهده ميكنند ولي امروز جواب آن سوال با وجود ماهواره هاي واقع در لايه ژئو و فيبر نوري حل شده است
درضمن وزير ازتباطات داراي سه مدرك دكتري از دانشگاههاي داخل وخارح بوده واگر به رزمه ايشان نظري بياندازيد بجز خجالت براي نويسندگان اين مطلب چيزي باقي نمي ماند زيرا باوجود ايشان منافعشان به شدت به خطر افتاده است ودوست ندارند دست از بيت المال بردارند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام