۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷

گلکسی M35۵ با نمایشگر ۶.۶ اینچی به بازار آمد

ایتنا - سامسونگ گلکسی M35 5G در برزیل عرضه شد. این دستگاه تراشه Exynos۱۳۸۰ و نمایشگر ۶.۶ اینچی دارد.
گلکسی M35۵ با نمایشگر ۶.۶ اینچی به بازار آمد

این دستگاه به عنوان جانشین گلکسی M34 به بازار ارائه شده که تراشه Exynos1280 در آن قرار داشت. موبایل جدید همراه چند ارتقا به بازار می آید از جمله نمایشگر کمی بزرگتر، تراشه جدید و غیره.

به گزارش ایتنا از مهر، گلکسیM۳۵ 5G یک نمایشگر۶.۶ اینچی S-AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. همچنین درخشندگی نمایشگر هزار nit است. در این موبایل یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و ۲ بلندگو تعبیه شده‌اند. در نسخه قبلی این موبایل اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه قرار داشت و فقط یک بلندگو در آن به کار رفته بود.

این موبایل دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. پشت دستگاه نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی OIS قرار دارد. یک لنز اولتراواید ۸مگاپیکسلی، یک دوربین مکرو ۲مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارند.

سیستم عامل دستگاه نیز One UI۶.۱ مبتنی بر اندروید۱۴ است. سامسونگ مدعی است این دستگاه ۴ سال از ارتقاهای اندروید و همچنین تا ۵ سال آپدیت های امنیتی را دریافت می کند.

در Galaxy M35 تراشه Exynos۱۳۸۰ با ۸گیگابایتRAM به کار رفته است. این موبایل باتری ۶ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات دارد. همچنین این موبایل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با کارت میکرو اس دی برای حافظه اضافی دارد.

همچنین موبایل مذکور از دو سیم کارت۵G و وای فای۶ پشتیبانی می کند. همچنین سامسونگ مدعی است این موبایل سیستم خنک کننده دارد تا از داغ شدن آن جلوگیری کند. وزن Galaxy M۳۵ نیز ۲۲۲ گرم اعلام شده است.

Galaxy M۳۵ دقیقا مشابه گلکسیA۳۵ است که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد، اما نکته متمایز میان ۲ دستگاه آن است که A۳۵ در ۲ رنگ و با باتری ۵ هراز میلی آمپری عرضه شده است.

قیمت این دستگاه در برزیل ۶۹۹ رئال (۵۲۵ دلار) با رنگ های آبی تیره، آبی روشن و خاکستری عرضه شده است. پیش بینی می شود دستگاه در هفته های آینده در بازارهای دیگر از جمله هندوستان نیز عرضه شود.
کد مطلب: 79086
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام