۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۲

آموزش: چند روش خلاقانه برای استفاده از آیپدهای قدیمی

ایتنا - ارتقا و جایگزینی یک آیپد قدیمی ممکن است سخت و هزینه‌بر باشد، به همین دلیل ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا خرید یک آیپد جدید و جایگزینی آن با مدل قدیمی، ارزشش را دارد؟ 
آموزش: چند روش خلاقانه برای استفاده از آیپدهای قدیمی

اپل با عرضه آیپد در تلاش است تا تجربه استفاده از تبلت را به سطح بالاتری ارتقا دهد. این غول فناوری تقریباً هر ساله نسخه‌های جدیدی از آیپد را عرضه می‌کند.

به گزارش ایتنا، ارتقا و جایگزینی یک آیپد قدیمی ممکن است سخت و هزینه‌بر باشد، به همین دلیل ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا خرید یک آیپد جدید و جایگزینی آن با مدل قدیمی، ارزشش را دارد؟ 

آیپد پرو 2024 و آیپد ایر 6 جدید تنها دو هفته پیش عرضه شدند. به همین دلیل احتمالا بسیاری از کاربران نیز به این فکر خواهند کرد که با تبلت‌های قدیمی خود چه کنند.
 

رفتار کاربر


یک گزارش جدید که رفتار خریداران و طرفداران آیپد را در 12 ماه گذشته ردیابی می‌کند، نشان می‌دهد که 67 درصد از دارندگان آیپد، ترجیح می‌دهند که به جای خرید آیپد جدید، مدل قدیمی را نگه‌دارند.  

 


این امر طول عمر تبلت‌های اپل و امکان استفاده مجدد از آنها را طولانی‌تر می‌کند و این رفتار کاربران آیپد با دارندگان آیفون بسیار متفاوت است. براساس آمار  تنها 11 درصد از دارندگان آیفون گوشی های قدیمی خود را به خانواده یا دوستان خود هدیه دادند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ بین دارندگان آیپد و آیفون، تعداد افرادی است که هنگام معرفی دستگاه‌های جدید اپل، دستگاه‌های قدیمی خود را تعویض می‌کنند.

در حالی که اکثر دارندگان آیپد یا تبلت‌های خود را نگه می‌داشتند یا با آن‌ها به‌عنوان یک چیز معمولی رفتار می‌کردند، 23 درصد نیز مجبور به ارتقای آن شدند، زیرا آیپدهایشان گم شده، یا آسیب دیده بود. چرا که آیپدها دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری هستند که احتمالا این آسیب‌ها (مانند شکستن) را بیشتر می‌کند. 
 

از آیپد قدیمی خود استفاده کنید


آیپدهای قدیمی به سادگی به تلویزیون‌های مسافرتی، کنسول‌های بازی یا کتاب‌خوان‌های الکترونیکی تبدیل می‌شوند، یکی از گزینه‌ها تبدیل آیپد به یک قاب عکس دیجیتال است که می‌توان با دستکاری تنظیمات آن و استفاده از برنامه Photos به آن دست یافت.

 


اگر کاربر می‌خواهد به استفاده از آیپد قدیمی خود ادامه دهد، مهم است که به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم را دریافت کند، زیرا اپل هنوز وصله‌های امنیتی را برای دستگاه‌هایی که نزدیک به یک دهه از عمرشان می‌گذرد منتشر می‌کند.

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب این است که آیپد قدیمی خود را به یک کتاب دستور العمل دیجیتال تبدیل کنید و در عین حال Facetime را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید آیپد قدیمی خود را با استفاده از Wi-Fi و ویژگی Air Display اپل به دوربین امنیتی تبدیل کنید و از آن به عنوان صفحه دوم استفاده کنید، یا از آن به عنوان یک کنترل خانه هوشمند یا به عنوان کلید چراغ، ترموستات، پنل امنیتی و کنترل از راه دور تلویزیون استفاده کنید.

بازی‌های بسیار زیادی برای آیپد در دسترس هستند که بچه‌ها می‌توانند از آیپدی که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، برای دسترسی به این گیم‌ها استفاده کنند. علاوه بر بازی، برخی از سرویس‌های پخش محتوای مناسب برای کودکان نیز وجود دارند که بچه‌های شما را با محتوای آموزشی و سرگرم‌کننده مشغول نگه دارند.

و در انتها، آیپد قدیمی شما می‌تواند نقش ساعت زنگ‌دار شیکی کنار تخت‌خواب شما را نیز بازی کند. 
کد مطلب: 79048
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام