۰
plusresetminus
شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۹

قابلیت‌های جدیدی که احتمالا به واتس‌اپ می‌آیند

ایتنا - اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام گزینه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کنند تا دیگران را در پست‌های خود تگ کنند، و حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت به زودی در واتس‌اپ قرار نیز عرضه شود  که از طریق آن کاربران می‌توانند مخاطبین خود را در به‌روزرسانی وضعیت تگ کنند.
قابلیت‌های جدیدی که احتمالا به واتس‌اپ می‌آیند

اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام گزینه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کنند تا دیگران را در پست‌های خود تگ کنند، و حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت به زودی در واتس‌اپ قرار نیز عرضه شود  که از طریق آن کاربران می‌توانند مخاطبین خود را در به‌روزرسانی وضعیت تگ کنند.

علاوه بر این، این تگ‌ها خصوصی باقی خواهند ماند و فقط افرادی که تگ شده‌اند از آنها مطلع خواهند شد.
 

به مخاطبین خاص اطلاع دهید


این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که اگر مخاطب خاصی در به‌روزرسانی‌های وضعیتشان تگ شد، مستقیماً به آنها اطلاع دهند و اطمینان حاصل کند که آن مخاطبین مطلع می‌شود.

اگرچه این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است، اما جزئیات جدیدی در مورد آن افشا شده است. واتس‌اپ خاطر نشان کرد که در حال تلاش برای بهبود بیشتر این ویژگی با افزودن قابلیت نمایش تگ است. این همان چیزی است که در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ برای اندروید به شماره 2.24.11.15 عرضه شد.
 

رابط جدید برای اطلاع رسانی به کاربران


واتس‌اپ برای اطلاع‌رسانی زمانی، روی رابط جدیدی کار می‌کند که قرار است در به‌روزرسانی آینده برنامه برای همه کاربران منتشر شود.

این اشاره‌ها خصوصی باقی می‌مانند، به این معنی که سایر کاربران نمی‌توانند ببینند چه کسی تگ شده است.

 


هدف این ویژگی افزودن لایه جدیدی از حریم خصوصی به به‌روزرسانی‌های وضعیت است و اطمینان حاصل می‌کند که فقط مخاطبین ذکر شده اعلان‌هایی را در مورد اشاره‌های خود دریافت می‌کنند که در صفحه وضعیت برای سایر بینندگان قابل مشاهده نیست.
 

مدیریت و پیگیری مکالمات را آسان کنید


 واتس‌اپ همچنین مدیریت و پیگیری مکالمات خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

در به‌روزرسانی آینده، ممکن است به کاربران اجازه دهد نوتیفیکیشن‌های پیام‌های جدید را بهتر مدیریت کنند. واتس‌اپ همچنین احتمالا به کاربران این امکان را بدهد که به طور خودکار تعداد پیام‌های خوانده نشده را هنگام باز کردن برنامه پاک کنند. بنابراین، هر بار که برنامه باز می‌شود، کاربر می‌تواند تعداد اعلان ها را بازنشانی کند. با فعال کردن این گزینه، کاربران می‌توانند با هر بار باز کردن اپلیکیشن، بدون اینکه با انباشتگی پیغام‌های خوانده نشده روبرو شوند، از برنامه استفاده کنند. 
هدف اصلی این قابلیت، کاهش بهم ریختگی بصری و بار روانی ناشی از داشتن پیام‌های خوانده نشده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا روی ارتباطات جدید و مهم تمرکز کنند.
کد مطلب: 79030
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام