۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴

قرارداد مایکروسافت با G42 اماراتی برای توسعه هوش مصنوعی

ایتنا - هلدینگ G42 یک شرکت متخصص در زمینه فناوری هوش مصنوعی است که در پایتخت امارات، ابوظبی تأسیس شد و مایکروسافت در 16 آوریل با آن قراردادی برای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری امضا کرد.
قرارداد مایکروسافت با G42 اماراتی برای توسعه هوش مصنوعی

براد اسمیت، رئیس مایکروسافت، امروز، پنجشنبه، گفت: قرارداد «سطح بالایی» که شرکت او با شرکت اماراتی هوش مصنوعی «G42» منعقد کرده است ممکن است در نهایت شامل انتقال تراشه‌ها و ابزارهای پیشرفته باشد.

هلدینگ G42 یک شرکت متخصص در زمینه فناوری هوش مصنوعی است که در پایتخت امارات، ابوظبی تأسیس شد و مایکروسافت در 16 آوریل با آن قراردادی برای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری امضا کرد.

هدف از این قرارداد، معرفی جدیدترین فناوری‌های مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی و ابتکارات توسعه مهارت‌ها به امارات متحده عربی و سایر کشورهای جهان است. 

رویترز به نقل از اسمیت گفت: «توافقنامه فروش که بسیاری از جزئیات آن برای اولین بار منتشر می‌شود، می‌تواند به مرحله دوم برود» و اشاره کرد که زمان‌بندی مشخصی برای این مرحله وجود ندارد.

وی افزود: فاز دوم شامل صادرات مولفه‌های مهم هوش مصنوعی مانند وزنه‌های مدل است که تاج جواهر سیستم های هوش مصنوعی است که قدرت آنها را تعیین می‌کند.

وی افزود: اساساً آنچه بر آن تمرکز می‌کنیم این است که فناوری آمریکایی بتواند با خیال راحت و مطمئن در سراسر جهان حرکت کند.
کد مطلب: 79027
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام