۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰

دارندگان اپل ویژن پرو اکنون گزینه‌های کنترلر مناسب‌تری دارند

ایتنا - این خبر بسیار بزرگی است زیرا کاربردهای رسانه یکی از بهترین بخش‌های تجربه ویژن پرو است. بازی‌های ویدیویی دقیقاً در این دسته قرار می‌گیرند. تقریباً همه انواع آیپد با این دستگاه کار می‌کند.
دارندگان اپل ویژن پرو اکنون گزینه‌های کنترلر مناسب‌تری دارند
اپل ویژن پرو یک ابزار سخت‌افزاری چشمگیر است و ترکیب ورودی ردیابی چشم/حرکات دست آن برای پیمایش منوها و موارد مشابه فوق‌العاده است. البته برای بازی خیلی خوب نیست. راه‌های آسان زیادی برای اتصال یک کنترلر طرف ثالث برای انجام بازی‌های آیپد یا ابری وجود نداشته است. با این حال، این وضعیت در حال تغییر است، زیرا سازنده لوازم جانبی 8BitDo به تازگی سازگاری ویژن پرو را با تعدادی از کنترلرهای خود اعلام کرده است.
 
به گزارش ایتنا، این لوازم جانبی به طور رسمی توسط اپل پشتیبانی می‌شوند، بنابراین باید به محض اینکه یک اتصال بلوتوث برقرار کنید به راحتی کار کنند. در مجموع، هشت دستگاه مهر تأیید اپل را در این مورد دریافت کرده‌اند. یکی از این ابزارها، کنترلر Ultimate Bluetooth این شرکت است که به عنوان یک گیم‌پد عالی برای رایانه شخصی لحاظ می‌شود.
 
سایر دستگاه‌های سازگار شامل مدل‌های مختلف کنترلر SN30 Pro، Lite 2 و N30 Pro 2 الهام گرفته از NES است. این ادغام فقط برای کنترلرهای بازی نیست، زیرا 8BitDo همچنین از سازگاری AVP برای صفحه کلید مکانیکی Retro خود خبر داده است. البته، ویژن پرو با اکثر صفحه‌کلیدهای بلوتوثی کار می‌کند.

 

به هر حال، این خبر بسیار بزرگی است زیرا کاربردهای رسانه یکی از بهترین بخش‌های تجربه ویژن پرو است. بازی‌های ویدیویی دقیقاً در این دسته قرار می‌گیرند. تقریباً همه انواع آیپد با این دستگاه کار می‌کند. اگر بازی Cut the Rope بر روی یک نمایشگر مجازی غول‌پیکر این کار را برای شما انجام نمی‌دهد، این هدست همچنین با Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now برای دسترسی به بازی‌های گرافیک‌بالای موسوم به AAA ادغام می شود.
 
8BitDo سال گذشته پشتیبانی رسمی کنترلر برای دستگاه‌های اپل را اعلام کرد، اگرچه این قابلیت در وهله نخست برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های مک بود. این ادغام به لطف سیستم عامل کنترلر جدید و به روزرسانی‌های iOS 16.3، iPadOS 16.3، tvOS 16.3 و macOS 13.2 اخیر اپل محقق شد. به نظر می‌رسد همه لوازم جانبی که با آیفون و آیپد کار می‌کنند با ویژن پرو نیز کار کنند.
کد مطلب: 78315
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام