۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

هوش مصنوعی به کمک فروش آنلاین ویکتوریاز سیکرت می‌رود

ایتنا - این دستیار مجازی هوش مصنوعی مولد، که توسط پلتفرم Vertex AI گوگل کلاود پشتیبانی می‌شود، محصولات متناسب با نیاز مشتریان را پیشنهاد می‌دهد و توصیه‌ها و کمک‌هایی که در فروشگاه‌های فیزیکی ارائه می‌شوند را بازآفرینی می‌کند.
هوش مصنوعی به کمک فروش آنلاین ویکتوریاز سیکرت می‌رود
کریس راپ، مدیر ارشد امور مشتریان در شرکت Victoria’s Secret، اعلام کرد که ویکتوریا سیکرت، با هدف افزایش جامعیت و بهبود شخصی‌سازی، با Google Cloud وارد یک همکاری شده است تا هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد را برای مشتریان اینترنتی خود قابل دسترسی کند.
 
این تولیدکننده پوشاک خودمانی در حال استقرار یک دستیار مجازی هوش مصنوعی است، و از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی پیش‌بینی موجودی و فراهم آوردن امکان آپلود و جستجوی تصاویر برای مشتریانش استفاده می‌کند.
 
سخنگوی ویکتوریا سیکرت در ایمیلی توضیح داد: «این فناوری به ما کمک خواهد کرد تا پیشنهادهای اختصاصی را برای هر یک از مشتریان‌مان، متناسب با ویژگی‌ها، نیازها و علایق متنوع آنها، ارائه دهیم. این فناوری همچنین دانش ما را از مشتری بهبود می‌بخشد و به ما در تجزیه و تحلیل احساسات مشتری کمک می‌کند و می‌توانیم از آن برای مطلع شدن از همه چیز، از محصولات گرفته تا بازاریابی و تجربه خرید، استفاده کنیم».
 

این دستیار مجازی هوش مصنوعی مولد، که توسط پلتفرم Vertex AI گوگل کلاود پشتیبانی می‌شود، محصولات متناسب با نیاز مشتریان را پیشنهاد می‌دهد و توصیه‌ها و کمک‌هایی که در فروشگاه‌های فیزیکی ارائه می‌شوند را بازآفرینی می‌کند. این ابزار در حال حاضر در دسترس نیست و ویکتوریا سیکرت جزئیاتی درباره زمان استقرار آن ارائه نکرده است.
 
این سخنگو گفت: «هدف ما ارائه یک تجربه محاوره‌ای سازگارتر و روان‌تر است، شبیه به صحبت کردن با یک فروشنده در فروشگاه فیزیکی و به طور مستمر در طول زمان بهبود می‌یابد که نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در تعاملات دیجیتال است.
 
ویکتوریا سیکرت همچنین قصد دارد نوار جستجوی خود را با استفاده از جستجوی هوش مصنوعی Vertex گوگل کلاود برای خرده‌فروشی اصلاح کند. به گفته ویکتوریا سیکرت، نتایج جستجو، توصیه‌های اختصاصی و مفیدتری را بر اساس رفتار خرید قبلی ارائه خواهند کرد.
 
ویکتوریا سیکرت در حال حاضر قابلیت جستجوی جدیدی را مستقر کرده است که به مشتریان امکان می‌دهد با تصاویر جستجو کنند. یک مشتری که به دنبال جایگزینی سوتینی است که در حال حاضر دارد می‌تواند عکس آن را آپلود کند و لیستی از سوتین‌ها را با تناسب و استایل مشابه دریافت کند.
 
هوش مصنوعی همچنین احساسات مشتریان را تجزیه و تحلیل می‌کند و روندهای جاری در رسانه‌های اجتماعی را شناسایی می‌کند و این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی برای پیشبینی بهتر تقاضاها برای محصولات مختلف استفاده کند.
کد مطلب: 77141
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام