۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

دسترسی ۲۵۰۰۰ کارمند والمارت به هوش مصنوعی مولد

ایتنا - والمارت گفت که کارمندان می‌توانند از این ابزار به زبان مادری خود برای سرعت بخشیدن به تهیه پیش‌نویس متن، خلاصه‌سازی اسناد حجیم و افزایش خلاقیت استفاده کنند.
دسترسی  ۲۵۰۰۰ کارمند والمارت به هوش مصنوعی مولد
داگ مک‌میلون، مدیرعامل والمارت، در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس‌وگاس گفت که این شرکت در حال گسترش دسترسی کارمندانش به ابزار اختصاصی هوش مصنوعی داخلی خود است.
 
در سال پیش رو، کارگران 10 کشور دیگر به ابزار داخلی دسترسی کارکنان والمارت، موسوم به My Assistant، از طریق اپ Me@Campus، دسترسی خواهند یافت. یکی از سخنگویان این شرکت به سیودایو گفت که این گسترش دسترسی شامل حال حدود 25000 کارمند دیگر این شرکت خواهد شد.
 
والمارت گفت که کارمندان می‌توانند از این ابزار به زبان مادری خود برای سرعت بخشیدن به تهیه پیش‌نویس متن، خلاصه‌سازی اسناد حجیم و افزایش خلاقیت استفاده کنند.
 
زمانی که والمارت، در ماه اوت، برای اولین بار My Assistant را در اختیار 50,000 کارمند خود قرار داد این خرده‌فروش به لیست در حال رشد شرکت‌هایی پیوست که کارگران را به قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد سفارشی‌شده برای سیستم‌های داخلی مجهز می‌کنند.

 

اکنون، این فهرست حتی طولانی‌تر شده و شرکت‌هایی مانند P&G و Deloitte نیز به این جرگه پیوسته‌اند.
 
حتی با وجود راهکارهای متعددی که وارد بازار شده‌اند، بسیاری از شرکت‌ها به یک دستیار مکالمه مرکزی به عنوان راه اصلی برای مقیاس‌بندی قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد در سراسر کسب‌وکار خود اتکا می‌کنند. تطبیق‌پذیری و چندمنظورگی این ابزارها و توانایی تنظیم دقیق مدل‌ها با دیتاست‌های داخلی، برای کسب‌و‌کارها انعطاف‌پذیری و کنترل مورد نیاز را فراهم می‌آورد.
 
با این گسترش بین‌المللی، حدود 75000 کارمند والمارت در 11 کشور به هوش مصنوعی مولد دسترسی خواهند یافت، هرچند که این هنوز بخش اندکی از 2.1 میلیون کارمند آن در سراسر جهان به شمار می‌رود.
 
کد مطلب: 77137
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام