۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۰

عرضه قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای جذاب‌تر شدن کار با مرورگر کروم

ایتنا - این قابلیت‌ها شامل یک مولد تم مبتنی بر هوش مصنوعی است که ظاهر مرورگر شما را طبق سلیقه‌تان شخصی‌سازی می‌کند، یک ابزار که هر کادری را با متن نوشته شده توسط هوش مصنوعی پر می‌کند، و همچنین یک سازمان‌دهنده «هوشمند» جدید برگه‌ها (تب‌ها) که وب‌سایت‌هایی که در مرورتان به طور فزاینده‌ای باز می‌کنید را نظم می‌دهد.
عرضه قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای جذاب‌تر شدن کار با مرورگر کروم
گوگل افزوده شدن مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید به کروم را اعلام کرد که نشانه‌ای از ادامه حرکت اجتناب‌ناپذیر مرورگرهای وب به سمت دنیای هوش مصنوعی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از یاهو به نقل از گیزمودو، این قابلیت‌ها شامل یک مولد تم مبتنی بر هوش مصنوعی است که ظاهر مرورگر شما را طبق سلیقه‌تان شخصی‌سازی می‌کند، یک ابزار که هر کادری را با متن نوشته شده توسط هوش مصنوعی پر می‌کند، و همچنین یک سازمان‌دهنده «هوشمند» جدید برگه‌ها (تب‌ها) که وب‌سایت‌هایی که در مرورتان به طور فزاینده‌ای باز می‌کنید را نظم می‌دهد.
 
سازمان‌دهنده تب‌ها و مولد تم هوش مصنوعی با جدیدترین نسخه کروم (M121) در چند روز آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، در حالی که قابلیت تولیدکننده متن موسوم به «Help Me Write» همراه با به‌روزرسانی ماه آینده به دست کاربران کروم خواهد رسید.
 
اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که به نمای پیشفرض کروم رضایت نمی‌دهید قاعدتاٌ می‌دانید که تا پیش از این، انتخاب‌های شما محدود به تم‌هایی می‌شد که توسط انسان‌ها ساخته شده بودند، اما اکنون می‌توانید از یک ربات بخواهید چیزی مبتنی بر سلیقه‌تان بسازند. مولد تم AI در زیر منوی Customize Chrome قرار دارد. به همان شکلی که می‌توانید یک تصویر هوش مصنوعی را با ابزاری مانند DALL-E به طور سفارشی دریافت کنید، ابزار کروم نیز تقریباً در مورد هر رنگ یا موضوعی که فکرش را بکنید یک تم ایجاد می‌کند.
 

و نهایتاٌ اینکه، کروم همچنین قابلیتی دریافت می‌کند که به شما برای نوشتن با اطمینان بیشتر در محیط وب کمک می‌کند. به عبارت دیگر، این ابزار یک تولیدکننده متن به سبک ChatGPT است که به شما برای نگارش در هر زمینه‌ای یاری می‌رساند. کافیست روی یک باکس متنی کلیک راست کرده و «Help Me Write» را بزنید تا کروم پیش‌نویسی برای شما تهیه کند. اگر چند کلمه را در باکس وارد کنید کروم یک بلوک کامل از متن را ایجاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از یک منوی کشویی لحن و طول آن را تنظیم کنید.
 
گوگل پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از قابلیت Help Me Write برای پیش‌نویس نظر درباره یک محصول، پاسخ به دعوت به یک مهمانی یا درخواست در مورد اجاره آپارتمان استفاده کنید.
 

برای فعال کردن این قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی کروم، تنظیمات مرورگر را از منوی سه نقطه در سمت راست بالای مرورگر باز کنید و به صفحه Experimental AI بروید. گوگل می‌گوید این قابلیت‌های آزمایشی در حال حاضر در اکانت‌های تحصیلی و سازمانی در دسترس نخواهد بود.
 
کد مطلب: 76847
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام