۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۳

دو پیشنهاد اپل برای بهبود عمر باتری آیفون

ایتنا - شرکت اپل برای به حداکثر رساندن عمر باتری گوشی شما دو نکته را پیشنهاد کرده است.
دو پیشنهاد اپل برای بهبود عمر باتری آیفون

نگه داشتن شارژ باتری آیفون، دغدغه بسیاری از کسانی است که از گوشی‌های هوشمند شرکت اپل استفاده می‌کنند.

به گزارش نیویورک‌پست، اکنون شرکت اپل برای به حداکثر رساندن عمر باتری گوشی شما دو نکته را پیشنهاد کرده است.

به گفته شرکت اپل، از جمله مواردی که برای استفاده حداکثری از عمر باتری باید در نظر گرفت، ایجاد تغییر در تنظیمات این گوشی‌ها است. این شرکت می‌گوید دو راه ساده وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید عمر باتری را خود را بهبود ببخشید و شارژ خود را حفظ کنید.

صرف‌نظر از اینکه چگونه از دستگاه خود استفاده می‌کنید باید این موارد را در نظر بگیرید: نخست اینکه روشنایی صفحه خود را تنظیم کنید و دوم اینکه از وای‌فای استفاده کنید. به گفته اپل، کم کردن نور صفحه یا فعال کردن تنظیمات روشنایی خودکار می‌تواند عمر باتری گوشی شما را افزایش دهد.

برای تنظیم روشنایی، به صفحه تنظیمات آیفون خود بروید و نوار مربوط به تنظیمات روشنایی را به پایین بکشید. برای فعال کردن روشنایی خودکار هم کافی است به قسمت تنظیمات بروید و سپس روشنایی خودکار را فعال کنید. روشنایی خودکارهمان‌گونه که از نام آن پیدا است، نور صفحه را بر اساس شرایط نور تنظیم می‌کند.
 


افزون بر این، استفاده از وای‌فای به جای اینترنت خود گوشی تلفن همراه، به انرژی کمتری نیاز دارد، از این رو بر اساس توصیه اپل، روشن نگه داشتن‌ وای‌فای در مقایسه با اینترنت خود گوشی، به بیشتر شدن عمر شارژ باتری شما کمک می‌کند.

برخی از کاربران تمایل دارند مستقیما از حالت کاهش مصرف باتری یا اصطلاحا (Low Power Mode) استفاده کنند که روشنایی نمایشگر را کاهش می‌دهد، عملکرد دستگاه را بهینه می‌کند و موارد اضافی را تا جایی که ممکن است کم می‌کند. اما مشکل بر سر این است که این حالت، برخی از ویژگی‌ها مانند ایردراپ یا همگام‌سازی آی‌کلاود را که برای بسیاری از کاربران مهم و ضروری‌اند، نیز خاموش می‌کند.

از این رو، رعایت کردن دو دستورالعمل ساده، یعنی تنظیمات روشنایی خودکار صفحه نمایش و همچنین استفاده از اینترنت وای‌فای به جای اینترنت خود گوشی احتمالا بخش زیادی از مشکل شارژ باتری آیفون شما را حل خواهد کرد.
کد مطلب: 76841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام