۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰

سیگیت بزرگ‌ترین هارد دیسک دنیا را با قیمت مناسب عرضه می‌کند

ایتنا - شرکت سیگیت توانسته با عرضه هارد دیسک جدیدی، شرکت رقیب یعنی وسترن دیجیتال را از جایگاه بزرگ‌ترین هارد دیسک جهان کنار بزند.
سیگیت بزرگ‌ترین هارد دیسک دنیا را با قیمت مناسب عرضه می‌کند
شرکت سیگیت تلاش خود را در بازار هارد دیسک افزایش داده، و موفق شده خود را به جایگاه دارنده پرظرفیت‌ترین هارد دیسک جهان برساند.


به گزارش ایتنا، محصول جدید سیگیت که Exos X Mozaic 3+ نام دارد، دارای استاندارد جدیدی از هارد به شکل 30 ترابایت حاوی ده صفحه 3 ترابایتی است.
شایان ذکر است آخرین محصول وسترن دیجیتال که تاکنون در مقام نخست نشسته بود Gold 24TB است.

جزئیات گزارش‌ها نشان می‌دهند که محصول جدید سیگیت، از فناوری جدیدی استفاده می‌کند که سازنده را قادر می‌سازد تا صفحات بیشتری را در یک درایو جا دهد، و بدین ترتیب، 1.742 ترابایت در هر اینچ مربع را عملا ممکن می‌کند.
گفتنی است که این درایو دارای یک کنترلر یکپارچه 12 نانومتری است که عملکرد آن در مقایسه با نسل‌های پیشین، 3 برابر بهبود می‌بخشد.
 
هارد دیسک Exos X Mozaic 3+

قیمت پرظرفیت‌ترین هارد دیسک جهان
شرکت سیگیت در خصوص بهای هارد دیسک Exos X Mozaic 3+ اعلام کرده است که قیمت محصول جدیدش در قیاس با مدل‌های موجود در بازار، پایین‌تر خواهد بود، زیرا به دلیل بهره‌مندی از فناوری‌های موجود در نسل‌های قبلی، هزینه توسعه کاهش یافته است.
TechRadar در یک برآورد تقریبی، و با در نظر گرفتن 15 دلار برای هر ترابایت فضای ذخیره‌سازی، قیمت 450 دلاری را برای هارد دیسک Exos X Mozaic 3+ پیش‌بینی کرده است.

یک محاسبه جالب نیز از TechRadar، هزینه تقریبی ایجاد 1 پتابایت فضای ذخیره سازی با Exos X Mozaic 3+ است. 1 پتابایت یا 1000 ترابایت می تواند 30000 فیلم Blu-ray را ذخیره کند و قیمت آن حدود 14000 دلار است.
کد مطلب: 76830
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام