۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۶

قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Siri GPT به آیفون چه چیزی اضافه خواهد کرد؟

ایتنا - انتظار می‌رود اپل در تابستان امسال در iOS 18 جایگاه برجسته‌ای به هوش مصنوعی بدهد. از اینرو، گوشی‌های آیفون 16 قاعدتاٌ با ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی، از جمله سیری هوشمندتر که قابلیت‌های ChatGPT را دارد، معرفی خواهند شد.
قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Siri GPT به آیفون چه چیزی اضافه خواهد کرد؟
نمایشگاه CES 2024 نزدیک است و هوش مصنوعی موضوع اصلی این نمایشگاه خواهد بود.
 
امسال همه چیز دارای هوش مصنوعی خواهد بود، حتی اگر همه آن قابلیت‌های هوش مصنوعی از نوع مولد شما از ChatGPT نباشند. همچنین، هوش مصنوعی تعبیه‌شده در دستگاه به گوشی‌های هوشمند بیشتری خواهد آمد. این کار با سری گلکسی اس 24 آغاز می‌شود که سامسونگ قصد دارد به زودی پس از پایان CES از آن رونمایی کند (هم اکنون یک گلکسی اس 24 را رزرو کنید و می توانید 50 دلار اضافی پس انداز کنید). تیزر رویداد معرفی سامسونگ همه چیز در مورد Galaxy AI است.
 
به همین دلیل است که انتظار می‌رود اپل در تابستان امسال در iOS 18 جایگاه برجسته‌ای به هوش مصنوعی بدهد. از اینرو، گوشی‌های آیفون 16 قاعدتاٌ با ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی، از جمله سیری هوشمندتر که قابلیت‌های ChatGPT را دارد، معرفی خواهند شد. اخبار برخی از قابلیت‌های Siri GPT جدید قبلاً درز کرده است.
 
طبق اخبار یک افشاگر، Siri GPT می‌تواند مدیریت اکوسیستم‌های اپل، از جمله آیفون، را بهبود بخشد. این ابزار همچنین می‌تواند با سرویس‌های بیرونی که کاربر مشترک آنهاست کار کند.
 
این فرصتی ممتاز برای کاربرانیست که می‌خواهند از سیری برای مدیریت آیفون و ایجاد میانبرها و اتوماسیون‌های پیچیده با استفاده از زبان طبیعی استفاده کنند.
 


آسانتر شدن استفاده از اپ شورتکاتس
اپ Shortcuts آیفون ابزار شگفت‌انگیزی است که احتمالاً اکثر کاربران آیفون به طور کامل از آن استفاده نمی‌کنند، چرا که خیلی با آن راحت نیستند. مثلاٌ کاربر می‌تواند از اتوماسیونی استفاده کند که به وی امکان می‌دهد حالت کم مصرف را در یک سطح باتری خاص تنظیم کند، یا زمانی که شارژ باتری آیفون به سطح تعیین‌شده توسط کاربر رسید آلارمی به صدا در آید.یا اینکه مثلاٌ هنگامی که ایرپاد را وصل می‌کند، میزان صدا روی 50٪ تنظیم شود.
 
اینجاست که Siri GPT می‌تواند مفید واقع شود. می‌توان آینده‌ای را متصور شد که کاربر در آن یک میانبر یا اتوماسیون برای Siri GPT را از طریق صدا یا متن توصیف کند. سپس، سیری به سادگی آن میانبر یا اتوماسیون را برای وی تنظیم می‌کند. و پس از آن کاربر می‌تواند آن را به راحتی تست و تنظیم کند.
 
کد مطلب: 76486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام