۰
plusresetminus
شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۰

رقابت گلکسی اس24 اولترا با دوربین اصلی آیفون 15 پرو

ایتنا - گلکسی اس 23 اولترا همچنین به شما امکان می‌دهد تصاویر 50 مگاپیکسلی بگیرید، که فضای کمتری نسبت به تصاویر 200 مگاپیکسلی اشغال می‌کنند اما جزئیات بیشتری نسبت به یک فایل 12 مگاپیکسلی دارند.
رقابت گلکسی اس24 اولترا با دوربین اصلی آیفون 15 پرو
شایعه شده بود که گلکسی اس 24 اولترا به همان دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا مجهز خواهد بود، اما سامسونگ ممکن است، با هدف رقابت بهتر با آیفون 15 پرو مکس اپل، دست به تغییر مهمی بزند.
 
دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا به طور پیش‌فرض تصاویر 12 مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. خروجی پیش‌فرض دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون 15 پرو 24 مگاپیکسل است. آیفون 14 پرو سال گذشته نیز دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است اما به طور پیش‌فرض تصاویر 12 مگاپیکسلی می‌گیرد. تصاویر 24 مگاپیکسلی ثبت شده توسط آیفون 15 پرو جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهند که آن را به یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های 2023 تبدیل کرده‌است.
 
یک درزدهنده توئیتری به نام Ahmed Qwaider، که غالباٌ به محصولات عرضه‍نشده دسترسی پیدا می‌کند، مدعی شده است که وضوح پیش‌فرض دوربین اصلی گلکسی اس 24 اولترا نیز 24 مگاپیکسل خواهد بود.
 
گلکسی اس 23 اولترا همچنین به شما امکان می‌دهد تصاویر 50 مگاپیکسلی بگیرید، که فضای کمتری نسبت به تصاویر 200 مگاپیکسلی اشغال می‌کنند اما جزئیات بیشتری نسبت به یک فایل 12 مگاپیکسلی دارند. در حالی که یک تصویر 24 مگاپیکسلی احتمالاً فضای بیشتری نسبت به 12 مگاپیکسل اشغال می‌کند، اما افزایش کیفیت احتمالاً ارزش افزایش نیاز به فضای ذخیره‌سازی را خواهد داشت، که فرض می کنیم در مقایسه با عکس‌های 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی کاربردی‌تر خواهد بود.
 

همچنین دوربین اصلی آن می‌تواند یک فیلتر چگالی خنثی برای تصاویر 24 مگاپیکسلی RAW داشته باشد. این فیلتر مانند فیلتر چگالی خنثای اپلیکیشن دوربین RAW است که به کاهش نور ورودی به لنز و جلوگیری از نوردهی بیش از حد (overexposure) کمک می‌کند. این باعث خواهد شد که عکس‌های بهتری در محیط‌های روشن داشته باشید.
 
Qwaider همچنین مدعیست که گلکسی 24 اولترا دارای قابلیتی به نام Photo Remaster خواهد بود. وبسایت Digital Trends بر این باور است این گزینه مشابه آن چیزی خواهد بود که در لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 سامسونگ موجود است. پس از گرفتن عکس، سه گزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت: پرتره، Remaster یا حذف. گزینه Remaster احتمالاً از هوش مصنوعی برای وضوح تصویر استفاده خواهد کرد.
 
همچنین شایعه شده است که گلکسی اس 24 اولترا دارای صفحه‌نمایش تخت و دوربین تله‌فوتو جدید است. گفته می‌شود که این دستگاه ماه آینده رونمایی خواهد شد.
 
کد مطلب: 76152
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام