۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۳۵
اولین گزارش علاقه‌مندی‌های کاربران:

محبوب‌ترین نمایش‌ها و فیلم‌های نتفلیکس

ایتنا - فیلم اکشن و دلهره‌آور «مادر»، با بازی جنیفر لوپز، با 249,900,000 ساعت تماشا و رتبه 20، پس از تعداد زیادی از سریال‌های چندقسمتی، رتبه اول فیلم را این فهرست به خود اختصاص داد.
محبوب‌ترین نمایش‌ها و فیلم‌های نتفلیکس
نتفلیکس اولین گزارش تعلق‌خاطر کاربرانشان را، که دو بار در سال منتشر می‌شود، با عنوان «آنچه تماشا کردیم» منتشر کرد.
 
قسمت اول آن، که به صورت یک فایل اکسل منتشر شد، فهرستی از ساعت‌های مشاهده شده برای هر عنوان (اصلی و دارای مجوز) که بیش از 50000 ساعت بازدید داشته است را ارائه کرده است. اگرچه این یک مقایسه عملکردی نامتوازن است چرا که سریال‌های چندقسمتی ساعت‌های بیشتری نسبت به فیلم‌های مستقل طول می‌کشند، اما این نخستین نگاه اجمالی فوق‌العاده دقیق به آنچه مردم در نتفلیکس تماشا می‌کنند به شمار می‌رود.
 
اولین صفحه گسترده (اسپردشیت)، که از ژانویه تا ژوئن 2023 را دربرمی‌گیرد، شامل 18214 اطلاعات ثبت‌شده درباره محتوای واجد شرایط است. فصل اول سریال اکشن-هیجانی مامور شب با 812,100,000 ساعت در طی این دوره به راحتی در صدر قرار گرفت. فصل دوم سریال جینی و جورجیا (665,100,000 ساعت) پس از آن (با فاصله زیاد) در جایگاه دوم قرار گرفت. رتبه‌های بعدی به فصل اول سریال افتخار (The Glory) (با 622,800,000 ساعت)، فصل آغازین سریال چهارشنبه با هنرمندی جنی اورتگا (با 507,700,000 ساعت) و سریال پیش‌درآمد محدود ملکه شارلوت: یک داستان بریجرتون (503,000,000) اختصاص یافت.
 
فیلم اکشن و دلهره‌آور «مادر»، با بازی جنیفر لوپز، با 249,900,000 ساعت تماشا و رتبه 20، پس از تعداد زیادی از سریال‌های چندقسمتی، رتبه اول فیلم را این فهرست به خود اختصاص داد. فیلم «لوتر: سقوط خورشید» با نقش‌آفرینی ادریس البا (209,700,000) در جایگاه 26 قرار گرفت، و همچنین فیلم استخراج 2، با بازی کریس همسورث، (با 201,800,000 ساعت) رتبه 29 را به خود اختصاص داد.
 

این صفحه‌گسترده، علاوه بر ساعت‌های مشاهده‌شده، تاریخ انتشار هر عنوان و در دسترس بودن آن را در سطح جهانی نشان می‌دهد. «اراداتمند شما»، فیلم کمدی ویژه سال 2020 با بازی کنان گیل، پایین‌ترین آیتم موجود در سطح جهانی در این فهرست است.
 
نتفلیکس بر اهمیت استفاده نکردن از کل ساعت های تماشا شده به تنهایی برای تعیین تأثیر فیلم یا سریال تأکید کرد. این استریمر در پست وبلاگ اعلامی خود نوشت: «موفقیت در نتفلیکس در همه اشکال و اندازه‌ها به دست می‌آید، و تنها با ساعت‌های تماشا تعیین نمی‌شود. «ما فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بسیار موفقی داریم که هم ساعت‌های کمتر و هم بالاتری دارند. همه چیز به این که آیا یک فیلم یا برنامه تلویزیونی مخاطبان خود را به وجد آورده است یا خیر - و تعداد مخاطبان آن نسبت به جنبه‌های اقتصادیش، بستگی دارد.
 
نتفلیکس می‌گوید این صفحات‌گسترده شش‌ماهه جدید با فهرست‌های هفتگی ۱۰ عنوان برتر و محبوب‌تر ترکیب خواهند شد تا تصویر جامع‌تری را برای بینندگان، سازندگان و ناظران صنعت ارائه کند.
 
کد مطلب: 76052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام