۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۴۶

هشدار پلیس آمریکا در مورد خطر امنیتی ناشی از قابلیت جدید آیفون

ایتنا - به والدین یادآوری شده است که تنظیمات گوشی فرزندان خود را تغییر دهند تا به حفظ امنیت آنها کمک کنند.
هشدار پلیس آمریکا در مورد خطر امنیتی ناشی از قابلیت جدید آیفون
پلیس در یکی از جوامع محلی اوهایو به دارندگان آیفون در مورد قابلیتی هشدار داده است که به گفته آن می‌تواند اطلاعات خصوصی آنها و همچنین فرزندانشان را فاش کند.
 
به گزارش ایتنا، یک هشدار ارسال شده توسط پلیس میدل‌تاون اوهایو گویای آن است به‌روزرسانی اخیر iOS 17 شامل چیزی به نام «NameDrop» می‌شود که به دارندگان تلفن اجازه می‌دهد تا با نزدیک نگه داشتن گوشی‌ها به هم، اطلاعات تماس و عکس‌ها را به راحتی با آیفون دیگری به اشتراک بگذارند.
 
این قابلیت به طور پیش‌فرض در حالت روشن (ON) است، بنابراین کسانی که مایل به استفاده از آن نیستند باید با رفتن به قسمت تنظیمات، عمومی، AirDrop، Bringing Devices Together و تغییر وضعیت آن به OFF آن را خاموش کنند.
 

همچنین به والدین یادآوری شده است که تنظیمات گوشی فرزندان خود را تغییر دهند تا به حفظ امنیت آنها کمک کنند.
 
صفحه حریم خصوصی اپل درباره این قابلیت اینگونه توضیح داده است: «NameDrop برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس تنها با گیرندگان موردنظر طراحی شده است و کاربران می‌توانند اطلاعات تماس خاصی را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند و، به همان اندازه مهم، اطلاعاتی را که نمی‌خواهند به اشتراک بگذارند انتخاب کنند».
 
همچنین قبل از استفاده از NameDrop و انتخاب اطلاعات تماسی که کاربر می‌خواهد به اشتراک بگذارند، وی باید اطمینان حاصل کند که دستگاهش آنلاک است. NameDrop با دستگاه‌هایی که لاک هستند کار نمی‌کند.
 
کد مطلب: 75780
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام