۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳

موج اخراج آمازون به بخش دستیار صوتی هوشمند رسید

ایتنا - ​​​​​​​آمازون اعلام کرد تعدادی از نیروهای واحد دستیار صوتی الکسا را اخراج می کند و دلیل این امر را اولویت های تجاری و تمرکز بیشتر روی توسعه هوش مصنوعی مولد ذکر کرده است.
موج اخراج آمازون به بخش دستیار صوتی هوشمند رسید


طبق ایمیل آمازون کاهش نیروی شامل چند صد کارمند بخش الکسا می شود. این درحالی است که سخنگوی شرکت نیز از توضیحات بیشتر درباره تعداد نیروهای اخراجی خودداری کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، دانیل راش نائب رییس بخش الکسا و فایر تی وی در ایمیلی نوشته است: ما جهت تلاش هایمان را برای همخوانی بیشتر با اولویت های تجاری و آنچه برای مشتریان اهمیت دارد (شامل افزایش منابع و توسعه هوش مصنوعی مولد)، تغییر دادیم. این تغییرات سبب شده تا برخی تلاش های دیگر را متوقف کنیم.

این خرده فروشی آنلاین در ماه جاری میلادی فعالیت های خود در چند بخش از جمله موسیقی و بازی های رایانشی و همچنین منابع انسانی را کاهش داده است.

هرچند بیشتر مشاغلی که تحت تاثیر اخراج ها قرار گرفته اند به بخش تولید دستگاه ها تعلق دارند اما تعداد اندکی از کارمندان اخراجی روی محصولات مرتبط با الکسا که در واحدهای دیگر کار می کردند نیز اخراج می شوند. این درحالی است که بسیاری از شرکت ها شیوه تخصیص منابع را به سمت توسعه هوش مصنوعی مولد تغییر داده اند که قادر به ایجاد نرم افزار کد و پاسخ های نوشتاری طولانی است.

الکسا یک دستیار صوتی هوشمند است که می توان تایمر آن را تنظیم کرد، برای جستجو از آن کمک گرفت، موسیقی پخش کرد یا آن را به عنوان یک مرکز اتوماسیون خانگی به کار گرفت.
کد مطلب: 75592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام