۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

آموزش: چگونه از گوگل درایو در حالت آفلاین استفاده کنیم؟

ایتنا - بسیاری از کاربران در سرویس میزبانی فایل گوگل درایو اطلاعات خود را در ابر قرار داده و آن را ویرایش می‌کنند اما امکان دسترسی آفلاین به این فایل‌ها نیز وجود دارد.
آموزش: چگونه از گوگل درایو در حالت آفلاین استفاده کنیم؟

 گوگل درایو برای برخی از افراد ابزاری کاربردی جهت ذخیره و اشتراک گذاری اسناد و فایل ها است. با وجود ویژگی های آنلاین آن، مواردی وجود دارد که ممکن است اتصال به اینترنت در دسترس نباشد. گوگل درایو یک حالت آفلاین دارد که به شما امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت به فایل های خود دسترسی داشته باشید. در ادامه شما را با مراحل استفاده از گوگل درایو آفلاین آشنا می‌کنیم.

برای استفاده آفلاین از گوگل درایو، باید دسترسی آفلاین را فعال کنید. می توانید این کار را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید.

مراحل استفاده ازگوگل درایو در کامپیوتر

1.به وب سایت گوگل درایو  (https://drive.google.com/) بروید.

2.روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

3.تنظیمات را انتخاب کنید.

4.در بخش آفلاین، کادر « Create, open, and edit your recent Google Docs, Sheets, and Slides files on this device while offline » را علامت بزنید.

5.روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

مراحل استفاده ازگوگل درایو در تلفن همراه

1.برنامه گوگل درایو را باز کنید.

2.روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

3.روی تنظیمات ضربه بزنید.

4.روی دسترسی آفلاین ضربه بزنید.

5.سوئیچ کنار « Offline access» را روشن کنید.

هنگامی که دسترسی آفلاین را فعال کردید، حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید، می‌توانید فایل‌های گوگل داکس، شیتس و اسلایدز اخیر خود را باز کرده و ویرایش کنید. دقت داشته باشید که نمی‌توانید به فایل‌هایی که اخیراً باز نکرده‌اید دسترسی داشته باشید.

مراحل برای باز کردن یک فایل گوگل درایو  به صورت آفلاین

1.برنامه گوگل درایو یا وب سایت گوگل درایو را باز کنید.

2.فایل هایی که به صورت آفلاین در دسترس هستند یک علامت خاکستری در کنار آنها خواهند داشت. روی سند ضربه بزنید یا کلیک کنید تا باز شود.

اگر نیاز به دسترسی به فایلی دارید که به صورت آفلاین در دسترس نیست، می توانید آن را دانلود کنید. برای انجام این کار، روی سه نقطه کنار سند ضربه بزنید یا کلیک کنید و « Make available offline» را انتخاب کنید.
کد مطلب: 75546
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام