۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

توسعه اینترنت 5G در هند

ایتنا - شتاب توسعه و راه‌اندازی سایت‌های 5G در هند به اندازه کشورهای توسعه یافته برآورد می‌شود؛ طی ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۴۷ هزار ایستگاه فرستنده گیرنده پایه 5G در ایالت‌های این کشور نصب و راه‌اندازی شده است.
توسعه اینترنت 5G در هند

شتاب توسعه و راه‌اندازی سایت‌های 5G در هند به اندازه کشورهای توسعه یافته برآورد می‌شود؛ طی ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۴۷ هزار ایستگاه فرستنده گیرنده پایه 5G در ایالت‌های این کشور نصب و راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، لاکشادویپ شامل گروهی از جزایر در دریای عرب در سواحل جنوب غربی هند است که به سواحل ماسه‌ای سفید بکر و صخره‌های مرجانی مشهور است، آخرین منطقه‌ای بود که با استقرار ۲ سایت 5G در ماه اکتبر به فناوری نسل پنجم تجهیز شد.

طبق آخرین به‌روزرسانی توسط وزارت ارتباطات هند، پوشش شبکه 4G توسط چهار اپراتور تلفنی در این کشور هم‌اکنون به ۹۹ درصد رسیده است اما با توجه به اینکه تنها دو اپراتور ایرتل و Jio مجوز راه‌اندازی سایت‌های نسل پنجم را دارند، طبیعتا سرعت پیشرفت مطابق جدول زمانبندی کمی کندتر خواهد بود.

جالب است که هر دو اپراتور در حال حاضر «5G نامحدود» با همان تعرفه 4G عرضه می‌کنند و عملا درآمدزایی از شبکه این نسل صفر بوده است. گفتنی است دریای لاکشادویپ واقع در اقیانوس هند است که بخش‌هایی نظیر مالدیو و سریلانکا را در بر می‌گیرد.
کد مطلب: 75543
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام