۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴

ایرانسل حامی سیزدهمین نمایشگاه کار شریف

ایرانسل علاوه‌ بر حضور در بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاهی کشور، حامی سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف است.
ایرانسل حامی سیزدهمین نمایشگاه کار شریف

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به روال دوره‌های گذشته نمایشگاه کار دانشگاه شریف، در این رویداد کاریابی دانشجویی کشور حضور دارد و از برگزاری آن حمایت می‌کند. این نمایشگاه که با هدف ملاقات کارجویان با شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود، مزایایی از جمله ارتقا برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه و شناخت از بازار کار را برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران به همراه دارد و با هدف قراردادن جامعه دانشگاهی، ارتباط بین دانشگاه و کسب‌وکار را توسعه می‌دهد.

ایرانسل نیز مانند ادوار گذشته، با هدف ارائه موقعیت‌های شغلی به کارجویان، توسعه برند کارفرمایی، تعامل با دانشجویان و جذب رزومه‌های برتر، در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف حضور دارد تا کارجویان و بازدیدکنندگان از غرفه، با همراهی متخصصان منابع انسانی ایرانسل، در مسیر توسعه شغلی قرار گیرند و با انجام بازی‌های دیجیتال، با ارزش‌های سازمانی ایرانسل آشنا شوند.

ایرانسل همچنین با همکاری مدرسه اشتغال شریف، تا کنون برای سه مرتبه، دوره مرکز توسعه شغلی خود را برگزار کرده که طی آخرین مرحله در سال۱۴۰۲، بیش از ۹۰ نخبه دانشگاهی به مرحله کارآموزی ایرانسل جذب شدند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برای برگزاری چهارمین دوره مرکز توسعه شغلی خود تا پایان سال ۱۴۰۳، از رزومه‌های جذب شده در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف و پس از طی مراحل ارزیابی، دعوت به عمل می‌آورد.

سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف که از ۲۱ تا ۲۳ آبان و با حمایت ایرانسل در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، از بخش‌های مختلفی از جمله اتاق مذاکره، دوره آنلاین آمادگی ورود به بازار کار و کارگاه‌ها و وبینارهای تخصصی تشکیل شده است. مدیران و متخصصان منابع انسانی ایرانسل نیز در روزهای این نمایشگاه با برگزاری سه کارگاه‌ تخصصی، به سؤالات کارجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت منابع انسانی پاسخ می‌دهند.
کد مطلب: 75502
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام